  • 21. Data: 2010-12-17 12:10:37
    Temat: Re: kolejne kretyństwo Korwina
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-17 13:08, Maddy pisze:

    > A jak Korwin nam każe stosować jeden, to jest dobrze, bo ten jeden jest

    Nic nie każe, coś ci się pomieszało.

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2010-12-17 12:30:44
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 17-12-2010 13:10, Liwiusz pisze:

    > Nic nie każe, coś ci się pomieszało.

    Bardzo chciałby kazać. Gdyby mógł, zostałby dyktatorem.
    A że nie może (ani dość charyzmy, ani dość pieniędzy na pucz) to sobie
    fantazjuje i udaje, że poza grupką psychofanów ktoś go traktuje poważnie.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 23. Data: 2010-12-17 12:37:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-17 13:30, Maddy pisze:

    > Bardzo chciałby kazać. Gdyby mógł, zostałby dyktatorem.

    Kłamiesz.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2010-12-17 14:01:58
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 17 Dec 2010 13:00:11 +0100, Liwiusz napisał(a):
    /.../
    > I kto tu wyrywa z kontekstu?
    > Na tym właśnie polega idiotyzm obecnego systemu, że skoro nie można
    > nawoływać do morderstwa kogokolwiek, to nie trzeba wprowadzać
    > dodatkowych kar za nawoływanie do morderstw międzyrasowych itp.
    >
    > Chyba, że mamy jednak równych i równiejszych.

    Tezy powyższe są z gatunku takich że się wyrażę trudniejszych.

  • 25. Data: 2010-12-17 14:39:12
    Od: "Papuso Smurfo" <d...@b...z.wonsami>

    Órzytkownik "mvoicem" napisał:
    > Ja (niegdyś zagorzały jego fan) przestałem go czytać jak wydał z siebie
    > epokowe stwierdzenie że spółki akcyjne (i ogólnie kapitałowe) to czysty
    > socjalizm (czy też komunizm

    widzisz, bo t tej materii koleś ma rację, tylko tobie brakuje wiedzy i
    rozumu o spółkach akcyjnych żeby to zrozumieć, ale do kogo możesz mieć o to
    pretensje do mikiego?:O)

    uśfiadomię cię tylko że prawo o SA pozwala zarządzać spółką nawet
    akcjonariuszom posiadającym znikomy procent akcji, dajmy na to że curka
    ryżego ma 5% akcji spułki Tusek s.a. reszta akcji jest w renkach miliona
    akcjionariuszy tak że nikt nie ma więcej niż promila akcjii, na walnym
    zgromadzeniu fszyscy nie pszyjdą, nawet nie muszą, decyzję będzie
    podejmowała klika ryżego z paroprocentowym kapitałem, czyli ktoś kto ma
    zaledwie pare procent akcji może mieć w niej decydujący głos, czyli
    decydować o CAŁEJ spułce, po lucku to może wyprowadzić ze spółki 100%
    kapitału dysponując zaledwie paroprocentowym wkładem własnym, czy to nie
    jest komunizm skoro garstka ludzi robi co chce z majątkiem większości a ta
    większość ma G do gadania?:O)

    p.s. komunizm i kapitalizm zostały opracowane pszez tych samych ludzi
    (koszeni) i niczym się od siebie nie różnią, poza nazwami i jakimiś
    nieznaczącymi szczegułami, idea i zasada działąnia jest ta sama, w
    komuniźmie miałeś majontek państfowy (czyli należący do garstki towariszczy)
    a w kapitlizmie masz majątek korporacyjny (czyli fszystkich akcjie w renku
    pojedyńczych ludzi)

  • 26. Data: 2010-12-17 14:39:14
    Od: "Papuso Smurfo" <d...@b...z.wonsami>

    Órzytkownik "Andrzej Lawa" napisał:
    > A czy Korwin nigdy nie miał pomysłów na idiotyczne zakazy i nakazy?
    > Czy to czasem nie on marudził coś o odebraniu prawa głosu kobietom?
    > Na podstawie swoich urojeń, że kobieta nigdy nie będzie tak
    > inteligentna jak mężczyzna?

    z tym bym się akurat zgodził, bo właśnie między innymi tym się różni kobieta
    od menszczyzny:O)
    a skoro jest z natuury głupia i musk ma wielkości groszka między nogami to
    jak by te nierzondy wyglondały?:O)
    zobacz że każda cywilizacja powstawała i rozkwitała jak włąśnie kobieety
    prawa głosu nie miały, a rządzili najsilniejsi i najmądrzejsi, jak
    wprowadzano równouprawnienia cywilizacja migiem upadała, dlatego nasz koniec
    jest blisko:O(

  • 27. Data: 2010-12-17 14:55:27
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2010-12-17 12:45, Andrzej Lawa pisze:

    > Wiesz, w paru sprawach nawet Adolf Hitler miał rację, co nie oznacza, że
    > należałoby na niego głosować ;)

    I nie należy zapominać, że Adolf kurwa jego mać Hitler uzyskał władzę w
    wyniku demokratycznych kurwa ich mać wyborów. No i jaki z tego wniosek?
    Dla mnie oczywisty. Do dupy z kurwa jej mać demokracją! Dwóch zgodnych
    żulów nie może mieć większej władzy, niż jeden intelektualista.

> [...]
    > to czasem nie on marudził coś o odebraniu prawa głosu kobietom? Na
    > podstawie swoich urojeń, że kobieta nigdy nie będzie tak inteligentna

    Poczytaj trochę, zanim zaczniesz równie kretyńskie głupoty rozgłaszać.
    Korwin nie kwestionuje inteligencji kobiet, wskazuje na jej
    (inteligencji) inne podłoże i funkcjonalność. A prawo wyborcze chce
    ograniczyć wielu, nie ze względu na płeć.
    Gadasz jak potrzaskany. Tyle.

    Ups... teraz zauważyłem, że to Lawa, a z błotem (trollem) się nie
    dyskutuje. No ale skoro już napisałem, to poślę.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 28. Data: 2010-12-17 14:57:28
    Od: zly <b...@N...fm>

> [...]

    > dodatkowych kar za nawoływanie do morderstw międzyrasowych itp.
    > Chyba, że mamy jednak równych i równiejszych.

    Nie równych i równiejszych tylko inne motywy. Inaczej się kwalifikuje
    morderstwo, nieumyślne spowodowanie śmierci, czy takie ze szczególnym
    okrucieństwem, mimo, że efekt jest jeden. I cała masa innych rzeczy w ten
    deseń, gdzie ważne są motywy i okoliczności
    --
    marcin

  • 29. Data: 2010-12-17 15:06:07
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 17 Dec 2010 15:57:28 +0100, zly napisał(a):

> [...]
    > okrucieństwem, mimo, że efekt jest jeden. I cała masa innych rzeczy w
    > ten deseń, gdzie ważne są motywy i okoliczności

    A czym się różni przemoc rasowa od przemocy kibolskiej?

  • 30. Data: 2010-12-17 18:45:06
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Maruda" <n...@c...pl> napisał

    > A merytorycznie - jak rozumiem, z jego wywodem zgadzasz się w 100%,
    > skoro niczego nie podważyłeś.
    > Fajnie. Dziękuję.
    > Ja też uważam podobnie.

    Jeśli dla ciebie stwierdzenie, że facet "wydala z siebie bzdurę za
    bzdurą" oznacza 100% zgodę z tym co napisał to jesteś nieźle porąbany.