  • 101. Data: 2010-12-20 10:06:15
    Temat: Re: kolejne kretyństwo Korwina
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 20-12-2010 09:51, Henry(k) pisze:

    > Jak się na wsi wybiera sołtysa to raczej nie intelektualistę. Ani tych
    > których wymieniłeś później, tylko kogoś najbardziej zaradnego. Dziwne...
    > przecież żule pod sklepem powinni wybrać podobnych sobie.

    Żeby kogoś wybrać, trzeba jeszcze chęci tego kogoś na bycie wybranym.
    Żaden żul nie wystartuje na sołtysa - to jest kupa roboty, wysłuchiwania
    ludzkich pretensji, a zarobek z tego mizerny.
    Pewnie dlatego sołtys to najszybciej feminizujące się stanowisko w Polsce.

    > Co takiego cechuje intelektualistów że nadają się na polityków?

    To zależy od definicji intelektualisty.
    W tej klasycznej - może się nadają (i to duże "może"), ale się do
    polityki nie pchają.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 102. Data: 2010-12-20 10:10:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-20 10:51, Andrzej Ława pisze:

    > Nie - ja pisałem, że każda rodzina, związek partnerski/whatever powinni
    > mieć, tak jak teraz, pełną swobodę wyboru: czy będzie jeden "lider"
    > rodziny, czy decyzje będą uzgadniane wspólnie.

    Już pisałem, że decyzje mogą podejmować wspólnie, co nie wadzi temu, że
    oświadczenie o podjętej decyzji może przysługiwać jednej, wybranej osobie.

    Twój pomysł ma tę wadę, że jeśli jednak partnerzy się nie dogadają, to
    musi za nich podejmować decyzję sąd rodzinny.

    > I teraz pytanie: jesteś tak głupi, że nie rozumiesz co się pisze, czy
    > tak skurwiony i celowo tak bezczelnie kłamiesz?

    Dostosowuję się do twojego poziomu.

    A trudno się dyskutuje z takim ignorantem, który nie widzi, że połowa
    małżeństw się rozpada, i nadal prawi banialuki o tym, jakoby
    jednomyślność w małżeństwie była normą.

    --
    Liwiusz

  • 103. Data: 2010-12-20 10:16:00
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.12.2010 11:10, Liwiusz pisze:

    > Już pisałem, że decyzje mogą podejmować wspólnie, co nie wadzi temu, że
    > oświadczenie o podjętej decyzji może przysługiwać jednej, wybranej osobie.

    Ale to nie jest sprawa prawa ni rządu.

    > Twój pomysł ma tę wadę, że jeśli jednak partnerzy się nie dogadają, to
    > musi za nich podejmować decyzję sąd rodzinny.

    To co, wolisz dyktaturę urzędowo wyznaczonej osoby w danym związku?

    > Dostosowuję się do twojego poziomu.

    I znowu bezczelnie kłamiesz.

    > A trudno się dyskutuje z takim ignorantem, który nie widzi, że połowa
    > małżeństw się rozpada,

    Bo to tacy debile, co uważają, że muszą być głową rodziny i nie potrafią
    się dogadać.

    > i nadal prawi banialuki o tym, jakoby
    > jednomyślność w małżeństwie była normą.

    Jednomyślność a umiejętność dogadania się to dwie różne rzeczy, ignorancie.

  • 104. Data: 2010-12-20 10:33:22
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Andrzej Ława napisał(a):
    > Standardowe przepisy o immisji na cudzy teren.
    Ale bzdury. A co dzieje się z tą emisją jak jara w mieszkaniu? LOL
    > Dużo mniej. I spory ich odsetek będzie w tym samym czasie zajęty
    > uzyskiwaniem miłego szmerku przy pomocy taniego alkoholu.
    Twoja interpretacja interpretacją, ale oto mi chodzi. Mają lepiej
    poukładane w głowach.
    > Czesi nie emigrują zarobkowo? Fascynujące. Opowiedz coś jeszcze..
    Jacy Czesi, chyba Czescy Romowie, i to są jak już to tysiące a nie
    miliony. Coś mi umknęło innego z rodowitymi Czechami?
    > Teraz twierdzisz, że nikt nie emigruje zarobkowo do Polski??
    Oczywiście że emigruje. Ale nie widzisz różnicy w ilości emigrantów?
    > Wrócić nie chce póki co, bo u nas nawet jakby chciała tak się
    > zapracowywać, to by jej nie pozwolili. No i zainteresował ją też
    > program socjalny, ale ten będzie w Irlandii teraz ostro cięty.
    Reasumując nie mają do czego wracać. Mam tam rodzinę i kilku
    znajomych. Po za korzeniami i sentymentem, nic ich tu nie ciągnie. Nie
    mówiąc o zarobkach, w sprawach takich jak urzędy, kredyty, mieszkania,
    program socjalny o którym wspomniałeś, nawet jak go będą "ciąć" to i
    tak jesteśmy w porównaniu z nimi w epoce "kamienia łupanego". Ich
    powrót były przesiadką z mercedesa do poloneza. Nie oszukuj się.

    Kończąc, mijają dziesięciolecia a my cofamy się diametralnie.
    Nie potrafimy słuchać ludzi i wdrażać rozwojowych pomysłów, skaczemy
    sobie do gardeł. Nie dbamy o wspólny interes, tylko ważna jest
    zajebana partyjna prywata i kolesiostwo. Roztrwaniamy majątek i
    publiczne pieniądze. Nikt nie ponosi z tego tytułu konsekwencji. Łatwo
    zaciągamy publiczne kredyty, bez gwarancji ich spłaty. Stadiony
    ważniejsze niż drogi, szkoły i szpitale. Ech.

    Korwin jest w pewien sposób dziwakiem, ale ma też dużo racji w tym co
    mówi i co proponuje. Ale to Korwin, olać z góry. Z ust Bronka jak by
    to usłyszeć, to cho cho. Medal by dostał.
    --
    Krzysiek

  • 105. Data: 2010-12-20 10:43:17
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.12.2010 11:33, Krzysztof 45 pisze:

    > Ale bzdury. A co dzieje się z tą emisją jak jara w mieszkaniu? LOL

    Różnie. Jak czuć u kogoś - są paragrafy.

    > Twoja interpretacja interpretacją, ale oto mi chodzi. Mają lepiej
    > poukładane w głowach.

    ROTFL

    Nawalić się tanim winkiem/piwem i plątać się w pijackim widzie po
    okolicy. No, jeśli dla ciebie to jest "dobrze poukładanie w głowie", to
    ja już się nie zdziwię żadnej bzdurze, którą napiszesz.

    > Jacy Czesi, chyba Czescy Romowie, i to są jak już to tysiące a nie
    > miliony. Coś mi umknęło innego z rodowitymi Czechami?

    Czyli twierdzisz, że rodowici Czesi nie emigrują zarobkowo?

    > Oczywiście że emigruje. Ale nie widzisz różnicy w ilości emigrantów?

    Dziwnie, bo ostatnio ciągle słyszę ludzi z akcentem zza Buga - w
    sklepach, w infolinii Microsfotu...

    > Reasumując nie mają do czego wracać. Mam tam rodzinę i kilku

    Wiesz, spłukać się na ekstrawagancki program socjalny na kredyt to każdy
    potrafi. Teraz będą za to płacić.

    [ciach]

    > publiczne pieniądze. Nikt nie ponosi z tego tytułu konsekwencji. Łatwo
    > zaciągamy publiczne kredyty, bez gwarancji ich spłaty. Stadiony
    > ważniejsze niż drogi, szkoły i szpitale. Ech.

    Ano niestety. Ale to nie tylko u nas.

    > Korwin jest w pewien sposób dziwakiem, ale ma też dużo racji w tym co
    > mówi i co proponuje. Ale to Korwin, olać z góry. Z ust Bronka jak by
    > to usłyszeć, to cho cho. Medal by dostał.

    Jak pisałem - dużo racji miał też Hitler. Ale jeśli już miałbym wybierać
    jakiegoś świra, to wolałbym z dwojga złego Palikota, on przynajmniej nie
    ma takiego faszyzującego programu.

  • 106. Data: 2010-12-20 11:14:52
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Andrzej Ława napisał(a):
    > Nawalić się tanim winkiem/piwem i plątać się w pijackim widzie po
    > okolicy. No, jeśli dla ciebie to jest "dobrze poukładanie w
    > głowie", to ja już się nie zdziwię żadnej bzdurze, którą napiszesz.
    Twoja interpretacja że wszyscy 50-70cio latkowie nawają sie jabolami a
    reszta jest z moherami u Rydzyka, to jest dopiero mega bzdura ROTFL
    > Wiesz, spłukać się na ekstrawagancki program socjalny na kredyt to
    > każdy potrafi. Teraz będą za to płacić.
    Ja nie o tym.
    > Jak pisałem - dużo racji miał też Hitler. Ale jeśli już miałbym
    > wybierać jakiegoś świra, to wolałbym z dwojga złego Palikota, on
    > przynajmniej nie ma takiego faszyzującego programu.
    ROTFL.
    Nie widzisz że to wszystko pokroju ....kota to kurwy i złodzieje?
    On się dopiero rozwija. A karierę to mu wróżę raczej w cyrku.
    --
    Krzysiek

  • 107. Data: 2010-12-20 11:18:23
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.12.2010 12:14, Krzysztof 45 pisze:
    > Twoja interpretacja że wszyscy 50-70cio latkowie nawają sie jabolami a
    > reszta jest z moherami u Rydzyka, to jest dopiero mega bzdura ROTFL

    Aaaaaaaaaaaaargh...... Czy ty nie umiesz czytać, czy też masz syndrom
    Liwiusza i celowo kłamliwie przekręcasz moje wypowiedzi?

    I, zwracam uwagę, to ty pisałeś o rzekomym "dowodzie" na umysłową
    niższość kobiet powołując się na ich wysoki odsetek wśród "moherów".

    > Ja nie o tym.

    Bo niewygodne?

    > ROTFL.
    > Nie widzisz że to wszystko pokroju ....kota to kurwy i złodzieje?

    Lepsza kurwa i złodziej niż dyktatorek z kuku ma muniu.

    > On się dopiero rozwija. A karierę to mu wróżę raczej w cyrku.

    Przynajmniej będzie wesoło.

  • 108. Data: 2010-12-20 12:04:44
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Liwiusz wrote:

    > A co tu czarować, to chyba oczywiste, że w dwuosobowe ciało nie może
    > podejmować decyzji demokratycznie.

    No. "My rządzimy światem, a nami kobiety".

    J.

  • 109. Data: 2010-12-20 12:10:11
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Andrzej Ława napisał(a):
    > Aaaaaaaaaaaaargh...... Czy ty nie umiesz czytać, czy też masz syndrom
    > Liwiusza i celowo kłamliwie przekręcasz moje wypowiedzi?
    To nie były Twoje wypowiedzi, tylko wnioski po Twoich wypowiedziach.
    Proponuje EOT ze Świątecznym pozdrowieniem.
    --
    Krzysiek

  • 110. Data: 2010-12-20 13:34:44
    Temat: Re: kolejne kretyństwo polskiego
    Od: "ML" <o...@g...pl>

    Maruda <n...@c...pl> napisał(a):

    > By było jeszcze zabawniej, ci trzej Panowie zostali skazani z paragrafu
    > karzącego za "nawoływanie publiczne do przemocy wobec osób innej
    > orientacji seksualnej oraz innej narodowości".

    Który to jest paragraf? Przejrzałem pobieżnie kodeks karny, ale nie znalazłem
    tam takiego zapisu.