  • Data: 2015-04-22 05:59:42
    Temat: Re: kolejna kontrola policyjna
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-04-21 23:56, Piotr Kosewski wrote:

    > Poproszę o numer, nazwisko i złożę powiadomienie na komendę.

    No i? W odpowiedzi na swoją skargę uzyskasz "w dniu przeprowadzenia
    kontroli na sąsiednim osiedlu skradziono telefon komórkowy. Według
    świadków kradzieży dokonał biały mężczyzna, o wroście od 175 do 185cm,
    więc odpowiada Pan rysopisowi. Działania policjanta były więc w pełni
    uzasadnione. Serdecznie przepraszamy za niedogodności i mamy nadzieje,
    że nie zmieni to Pańskiej dobrej opinii o naszej służbie"

    > Może nie każdy się nadaje na policjanta.

    A co trzeba mieć, żeby nadawać się na policjanta? Myślisz, że elita
    naszego społeczeństwa idzie do policji? Myślisz, że jak jakiś geniusz
    przypadkiem tam trafi, to robi za krawężnika (choć w sumie to też
    prawdopodobne - to służba, wię jak ktoś za dużo przemyśleń ma, to wkurza
    tym przełozonych).

    > Odmawiam kontroli, proszę o zatrzymanie i odprowadzenie na komendę.

    Kiedy oni zdaje się mają prawo cię skontrolować.

    > Pfff. Nie okazuję dokumentu tożsamości. Efekt ten sam - idziemy
    > na komendę złożyć zeznania.

    Sprawdzają tożsamość przez radio.

    > Mogę się też posądzić z policjantem jakby co. Mam bardzo dużo
    > urlopu. :)

    Co kto lubi.

    > LOL. Co znajdzie?
    > Nie palę, nie piję, nie biję żony, nie jeżdżę na gapę, nie przechodzę
    > na czerwonym. Nie należę do kościoła ani sekty, nie jestem w żadnej
    > partii, nie miałem dziadka w Wehrmachcie, płacę podatki.
    > Nawet scyzoryka nie noszę, bo mi kiedyś zabrali na lotnisku i nie mam
    > czasu wybrać nowego.

    No właśnie pewnie nic nie znajdzie, wszak cytując klasyka ponoć "uczciwi
    nie mają się czego obawiać". Ty najpierw twierdzisz, że kontrolując
    przypadkowych ludzi robią dobrą robotę, a potem piszesz, że jak
    skontrolują ciebie, to odmówisz, pójdziesz siedzieć na dołek i podasz
    ich do sądu. To schizofrenią jedzie. Z drugiej strony inny klasyk
    powiedział "dajcie mi człowieka..."

    > Jak ktoś ma coś do ukrycia, to niech się podda kontroli bez słowa
    > - to oczywiste. Ja niczym nie ryzykuję. Jak policjant jest buc, to może
    > po prostu trzeba go odsiać z puli. Ja mam czas. Kluczowe w tej sytuacji
    > jest to, że to on dużo ryzykuje, a ja właściwie nic.

    A powedz, co konkretnie ryzukuje?

    > Cały ten wątek jest o tym, że jednak pewnie mają.

    Tak - mają - jeżdzenie rowerem po nocy jest "podejrzanie". Może ja
    dziwny jestem, ale w KK i KW nie widzę nic na temat jazdy rowerem po nocy.

    > Oczywiście. Jeden idiota wrzuca krytykę Policji na youtube i staje się
    > istnym wodzirejem imprezy zwanej "chwdp".

    No tak. Ty wiesz lepiej jak wygląda praca w policji niż policjant.

    > Nie mam pojęcia. Wiem o jednym - starczy?

    Nie.

    Shrek.