    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.rowery,pl.soc.prawo
    Subject: Re: kolejna kontrola policyjna
    Date: Sat, 11 Apr 2015 16:34:22 +0200
    <mfqf05$l91$1@node2.news.atman.pl>
    <5520ecd6$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>
    <mfrbco$jfq$1@node1.news.atman.pl>
    <55290034$0$24907$65785112@news.neostrada.pl>
    <mgb1k6$ea3$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    On 2015-04-11 15:00, Budzik wrote:

    > Wiesz, jest tez i pozytyw - tak bardzo wykorzystywali do podbijania
    > statystyk przepis o tym, ze pijany rowerzysta to przestepca, ze musieli
    > zmienic przepisy bo sądy nie miały co z tymi "niebezpiecznymi przestepcami"
    > robić...
    > A ze paru osobom niepotrzebnie utrudnili zycie, spowodowali utrate pracy
    > etc... Kto by sie szczegołami przejmował :)

    I jest też efekt - kupili mnóstwo alcoblowów i latają z tym jak kot z
    pęcherzem po mieście. W tym roku już chyba 4 razy dmuchałem (raz w
    odstępie 2 minut i 700 metrów. "Liczba kilerów musi się zgadzać" gdyby
    się okazało, że nagle jest dwa razy mniej pijanych kierowców w weekend
    majowy...

    Czyli niby pozytyw, z tym że wolałbym jednak gdyby było 0,5 promila,
    żeby człowiek nie musiał się zastanawiać czy może jechać następnego dnia
    po wieczornym pół na dwóch czy nie. Ale obstawiam, że to tylko dałoby
    się zrobić jakby unia narzuciła z góry. U nas zrobili z problemu
    "pijanych kierowców" igrzyska dla ludu. Lud się cieszy, że on jeżdzi
    "szybko ale bezpiecznie" a grożni są pijani kierowcy (i rowerzyści), a
    politycy bo mają problem z którym mogą bohatersko walczyć, a nie
    zajmować się pierdołami jak walącym się zusem czy pieniędzmi zajumanymi
    z ofe.

    Shrek.