    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.rec.rowery,pl.soc.prawo
    Subject: Re: kolejna kontrola policyjna
    Date: Sat, 11 Apr 2015 13:00:29 +0000 (UTC)
    <mfqf05$l91$1@node2.news.atman.pl>
    <5520ecd6$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>
    <mfrbco$jfq$1@node1.news.atman.pl>
    <55290034$0$24907$65785112@news.neostrada.pl>
    <mgb1k6$ea3$1@node2.news.atman.pl>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Raczej kogoś, kto pił wczoraj i zostało mu 0,25 i jechał rowerem.
    > Poważnie sprawdź sobie statystyki za zeszły rok - prawie 50% to
    > rowerzyści. Z pozostałych 1/4 miała poniżej 0,5 promila. Czyli w
    > Niemczech (takich praworządnych) jakieś 60% złapanych na alko byłaby...
    > zupełnie trzeźwa. Więc jakoś mi wychodzi, że ponad połowa tych co mi
    > mają po pijaku wjeżdzać w bagażnik to jest robiona dla afery 3k
    > "pijanych kierowców" w długi weekend. Pomijajac że dwa razy mi ktoś w
    > kufer wjechał i za każdym razem był trzeźwy.

    Wiesz, jest tez i pozytyw - tak bardzo wykorzystywali do podbijania
    statystyk przepis o tym, ze pijany rowerzysta to przestepca, ze musieli
    zmienic przepisy bo sądy nie miały co z tymi "niebezpiecznymi przestepcami"
    robić...
    A ze paru osobom niepotrzebnie utrudnili zycie, spowodowali utrate pracy
    etc... Kto by sie szczegołami przejmował :)