  • Data: 2015-04-04 19:27:16
    Temat: Re: kolejna kontrola policyjna
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-04-04 17:16, T...@s...in.the.world wrote:
    [...]
    > Tymczasem jadac w nocy rowerem jestem juz automatycznie podejrzany, i
    > jak mijam jakis patrol, ktory nie jest akurat czyms zajety mam niemal
    > pewnosc, ze zatrzyma mnie do kontroli.
    Oj tam oj tam... Teraz to jest luksus. Jakieś 33 lata remu, na wiosnę
    1982, źli ZOMO-wcy nie tylko zatrzymali mnie i kumpla za jazdę parkowymi
    alejkami, ale jeszcze wentyle zabrali... Aż dziw bierze, że jeszcze nie
    dostałem jakiegoś medalu za te cierpienia. :-D No i oczywiście
    odszkodowania od Państwa takiego jak dostają dzielni i waleczni
    styropianowcy. :-D