  • Data: 2018-04-20 06:50:48
    Temat: Re: kolejna gwiazda youtuba
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Szukasz podstawy prawnej do postawienia słupka białoczerownego na
    > jezdni? To szukaj. Mnie się nie chce.

    Zacznij od pokazania tego słupka na przejściu.

    Ja już nie wiem. Wy tacy do tej policji idziecie, tylko takich
    przyjmują, "akademia policyjna" przypomina tą filmową, czy po prostu
    głupiejecie od pracy w firmie...

    Cokolwiek by wasi koledzy nie odwinęli, to zawsze się okazuje, że glupi
    ludzie biednej policji nie rozumieją. Co ciekawsze potem wyskakuje
    rzecznik i potwierdza, że to oficjalne stanowisko policji. Ciekawe czy
    tym razem niedoorzecznik się wypowie;)

    Shrek