  • Data: 2007-12-23 21:53:59
    Temat: Re: kolega wlasnie zabil kobiete... pomocy..
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Motyliński pisze:
    > Jak będzie czarny lód (nie wszystkie samochody maja wskaźnik temperatury
    > zewnętrznej) i ja będę jechał nieświadomy 50km/h to droga hamowania może
    > wynieść nawet 50m. W normalnych warunkach z 50km/h auto jest w stanie się
    > zatrzymać w 6-7m (droga hamowania), ale droga zatrzymania (mam nadzieje, że
    > kolega je rozróżnia) będzie dłuższa dwukrotnie co najmniej. Wiec jeśli
    > pieszy wejdzie na 10m przed jadącym przepisowo samochodem istnieje duża
    > szansa że oberwie, a jeśli wejdzie powiedzmy na 4m przed samochodem to
    > prawdopodobieństwo to graniczy już z pewnością

    To akurat co innego. Masz jechac ogolnie tyle zeby sie zatrzymac. Jak
    wolno jechac w normalnych warunkach 50km/h, a jest mgla ograniczajaca
    widocznosc, albo deszcz/snieg/lodowisko to wtedy nalezy jechac
    odpowiednio wolniej.

    Co nie zmienia faktu, ze pieszy nie moze wychodzic kiedy i gdzie mu sie
    podoba.

    --
    Mithos