  • Data: 2017-06-13 22:19:09
    Temat: Re: kogo pozwać
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.06.2017 o 21:44, 007 pisze:

    > ustawa daje nieistniejącemu podmiotowi możliwość oferowania zatrudnienia, to
    > prawo to jest wyjęte z dupy,

    Sprawdziłem dokładnie - pełnomocnik proponuje zatrudnienie w
    nieistniejącym podmiocie, który przejmie (a robią wszystko żeby nie
    przejął) prawa i obowiązki po ARR. Pełnomocnik też pewnie "znika" 31
    sierpnia.

    3. Pełnomocnik w terminie do dnia 31 maja 2017 r. proponuje, na piśmie,
    zatrudnienie w Krajowym Ośrodku Wsparcia
    Rolnictwa, określając warunki pracy i płacy, w tym miejsce zatrudnienia,
    pracownikom Agencji Rynku Rolnego innym
    niż określeni w ust. 2 oraz pracownikom Agencji Nieruchomości Rolnych,
    stosując zasady wynagradzania, o których mowa
    w art. 50 ust. 1.