  • 1. Data: 2003-10-31 09:38:49
    Temat: kogo oskarżyć, i jakie są szanse na wygraną
    Od: moon<m...@t...pl>

    Witam!
    zostałem złapane przez policje na prowadzeniu samochodu pod
    wpływem alkoholu (0,4 prolmila).
    odebrano mi prawo jazdy oraz sporządzono wniosek do sądu
    grodzkiego o ukaranie mnie.
    Z tego wględu, ze prawo jazdy jest w moim przypadku narzedziem do
    pracy (jestem pracownikiem terenowym) jest to dla mnie bardzo
    uciążliwa kara.
    Moje 1-wsze pytanie : czy istnieje szansa na to ze sąd grodzki umorzy
    postepowanie na podstawie braku 100% pewnosci ze wlasnie takie
    mialem stezenie alkoholu we krwi? (ja w przesłuchaniu nie przyznałem
    sie do winy oraz uznalem ten wynik za nieprawdopodobny ze wzgledu
    na zbyt niską ilość wypitego alkoholu; policjant uniemozliwił mi
    badanie krwi)
    Moje 2-gie pytanie: chce oskarżyć policjanta który sporządzał protokoł
    o to, ze uniemozliwil mi badanie krwi (nie wiem czy trzeba oskarzyc
    plicjanta czy policje)
    Moje 3-cie pytanie: jakie są sznase na wygraną takiego powództwa i
    jakie są tego koszty (orientacyjnie)

    pozdrawiam i prosze o pomoc
    -moon*

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-10-31 11:20:08
    Temat: Odp: kogo oskarżyć, i jakie są szanse na wygraną
    Od: "bubu" <j...@p...fm>

    > Moje 1-wsze pytanie : czy istnieje szansa na to ze sąd grodzki umorzy
    > postepowanie na podstawie braku 100% pewnosci ze wlasnie takie
    > mialem stezenie alkoholu we krwi?
    Alkomat wystarczy !!!!!!!!!!!!!!!!
    (ja w przesłuchaniu nie przyznałem
    > sie do winy oraz uznalem ten wynik za nieprawdopodobny
    NIE bo NIE ???????????????

    ze wzgledu
    > na zbyt niską ilość wypitego alkoholu; policjant uniemozliwił mi
    > badanie krwi)
    On uznał wskazanie alkomatu za wystarczające - Jego prawo

    > Moje 2-gie pytanie: chce oskarżyć policjanta który sporządzał
    protokoł
    > o to, ze uniemozliwil mi badanie krwi (nie wiem czy trzeba oskarzyc
    > plicjanta czy policje)
    Alę cię pogieło !!!!!!!!!!
    Ty mogłeś sobie potem jak cię puscili iść do szpitala zrobić badanie
    na własny koszt . TYlko po co ??????
    > Moje 3-cie pytanie: jakie są sznase na wygraną takiego powództwa i
    > jakie są tego koszty (orientacyjnie)

    Szanse 0 % . Lubisz tracić pieniądze na sprawy z góry przegrane
    ?????

  • 3. Data: 2003-10-31 12:35:19
    Temat: Re: kogo oskarżyć, i jakie są szanse na wygraną
    Od: "pamana" <p...@w...pl>

    > zostałem złapane przez policje na prowadzeniu samochodu pod
    > wpływem alkoholu (0,4 prolmila).

    witam
    mam nadzieje ,że to ciebie ukarza i to srogo
    p.

  • 4. Data: 2003-10-31 12:44:10
    Od: "tolky" <f...@d...sokrates.pl>

    > zostałem złapane przez policje na prowadzeniu samochodu pod
    > wpływem alkoholu (0,4 prolmila).

    I bardzo dobrze

    > odebrano mi prawo jazdy oraz sporządzono wniosek do sądu
    > grodzkiego o ukaranie mnie.

    I bardzo dobrze

    > Z tego wględu, ze prawo jazdy jest w moim przypadku narzedziem do
    > pracy (jestem pracownikiem terenowym) jest to dla mnie bardzo
    > uciążliwa kara.

    Trzeba bylo pomyslec wczesniej, jak sobie pomysle ze mogles w tym czasie
    spowodowac wypadek i kogos zabic ...
    Dożywotnie odebranie PJ

> [...]
    > sie do winy oraz uznalem ten wynik za nieprawdopodobny ze wzgledu
    > na zbyt niską ilość wypitego alkoholu; policjant uniemozliwił mi

    Co za bezczelnosc ....

    > Moje 2-gie pytanie: chce oskarżyć policjanta który sporządzał protokoł
    > o to, ze uniemozliwil mi badanie krwi (nie wiem czy trzeba oskarzyc
    > plicjanta czy policje)

    Najlepiej osobe ktora sprzedala ci alkohol.....a co ;)

    > Moje 3-cie pytanie: jakie są sznase na wygraną takiego powództwa i
    > jakie są tego koszty (orientacyjnie)

    Naszczescie pewnie żadne.

    > pozdrawiam i prosze o pomoc
    > -moon*

    Bez pozdrowień.

    tolky

  • 5. Data: 2003-10-31 14:15:34
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    witam
    żal mi przedmówców
    o,4 promila to naprawde niewiele
    takie normy obowiązują z reguły w byłym bloku wschodnim a nie w
    cywilizowanych krajach
    przykład
    rumunia bułgaria 0,0
    polska 0,2
    normalne kraje
    niemcy 0,8
    irlandia 1,0
    usa zależnie od stanu 0,8 do 1,0
    a z reguły jest co najmniej 0,5
    może polacy mają słabą głowe :)
    za pomocą prawa z każdego można zrobić przestępcę
    wystarczy ustawić limity.
    proszę mi nie zarzucać że popieram jazdę po pijaku bo tak nie jest
    chłop miał 0,4 pewnie wypił 2 piwa i to nie za mocne no i pech.
    /a prawda taka że jakby poszedł na krew po 2 godzinach to by miał poniżej
    0,2/
    niemiec nawet by się nie zastanawiał tylko jechał dalej
    czy on jest przestępcą?
    nie, tylko żyje w normalnym kraju.
    teraz pytanie dla grupy
    dlaczego w niemczech nie ma zakazu rozmawiania przez komórkę w czasie jazdy?
    /oczywiscie bez zestawu głosnomówiącego/
    podobno to bardzo niebezpieczne......
    tak twierdzą politycy, zapewne w rodzinie mają importerów zestawów G/M
    odpowiedź jutro.

    Użytkownik moon <m...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bntaj7$esf$...@a...news.tpi.pl...

  • 6. Data: 2003-10-31 14:58:40
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "moon" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sie do winy oraz uznalem ten wynik za nieprawdopodobny ze wzgledu
    > na zbyt niską ilość wypitego alkoholu; policjant uniemozliwił mi

    To co zeznałeś nie ma żadnego znaczenia.

    > Moje 2-gie pytanie: chce oskarżyć policjanta który sporządzał protokoł
    > o to, ze uniemozliwil mi badanie krwi (nie wiem czy trzeba oskarzyc
    > plicjanta czy policje)

    Podpisałeś protokół użycia alkomatu ? Jeśli podpisałeś to znaczy że z
    wynikiem się zgadzasz a pobrania krwi nie żądasz. Jeśli nie podpisałeś
    to....coś Ci nie wierzę.

    > Moje 3-cie pytanie: jakie są sznase na wygraną takiego powództwa i
    > jakie są tego koszty (orientacyjnie)

    Jeśli protokół podpsałeś to żadne.

    Pozdr
    Leszek

  • 7. Data: 2003-10-31 16:31:19
    Od: moon<m...@t...pl>

    Witam ponownie!
    Sądze, ze z takim nastawieniem to autorami precedensu nie
    zostaniecie,
    - pozdrawiam - moon

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 8. Data: 2003-10-31 16:50:26
    Temat: Re: kogo oskarżyć, i jakie s? szanse na wygran?
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Jakoś to większości nie przeszkadza.:-)))

  • 9. Data: 2003-10-31 18:53:45
    Od: "Wirtualna" <p...@s...com>

> [...]
    > wpływem alkoholu (0,4 prolmila).
    > odebrano mi prawo jazdy oraz sporządzono wniosek do sądu
    <ciach...>

    1. jesli alkomat byl legalizowany przez PUMiW to wynik stanowi dowod
    2. na krew cie brac nie musieli, jesli warunek "1"
    3. twoj pech, ze nie miales ponad 0.05%, bo w przypadku wykroczenia są MUSI
    orzec zakaz prowadzenia pojazdów, w przypadku przestepstwa MOZE - coz za
    ironia....

    jak sie nie bedziesz stawial, to dostaniesz umorzenie, 6 miesiecy zakazu
    prowadzenia i nawiazke + koszty postepowania

    jesli stac Cie na nawiazke to nie probuj sie od niej wymigiwac...

    p.
    W,

  • 10. Data: 2003-10-31 19:05:15
    Od: kam <X...@X...plX>

    Wirtualna wrote:
    > 3. twoj pech, ze nie miales ponad 0.05%, bo w przypadku wykroczenia są MUSI
    > orzec zakaz prowadzenia pojazdów, w przypadku przestepstwa MOZE - coz za
    > ironia....

    w obu przypadkach musi

    KG