    From: chester <c...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [kodeks drogowy] Mandat dla kolumny rowerzystów?
    Date: Thu, 17 Apr 2003 19:19:39 +0200

    > Dziwna jest ludzka mentalność !
    > Wszyscy chcemy, by inni nie 'omijali przepisów', zwłaszcza takich,
    > które działają na nasza niekorzyść, jednak samemu je 'omijać', to
    > rzecz wydaje się normalna.

    hehe :-)

    To akurat specyficzna potrzeba - chodzi o Masę krytyczną - comiesięczne
    przejazdy rowerzystów przez miasto. Chodzi mi po prostu o wyjaśnienie
    wszelkich wątpliwości co do (nie)legalności takich przejazdów.
    Niestety z powyższej dyskusji wynika, że jak nie będę w pierwszej 14, to
    mam gwarantowany mandat (o ile dam się zatrzymać).
    Poza ww. spotkaniami jedynym przepisem, jaki zdarza mi się łamać jest
    jazda po chodniku (i przejeżdżanie przez pasy). Jednakże zawsze ustępuję
    pierwszeństwa pieszym i jeżdżę (po chodniku) bardzo powoli.

    chester