  • Data: 2005-03-31 12:45:15
    Temat: Re: "kochana" TEPSA
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    *l3ft* [ l...@o...pl ] napisał(a):

    > yyhyyy....to w takim razie smutek i nostalgia ;-(

    zycie...

    > ale nie mam przed soba warunkow umowy jakie podpisywal brat i wlasnie o
    > to mi chodzi: czy w owych warunkach jest napisane , ze TPsa
    > zobowiazuje sie do comiesiecznego rozliczania (przysylania rachunkow)
    > klientowi? bo jesli jest taki punkt to mysle, ze nie dotrzymali
    > warunkow umowy... kombinuje jak moge...wiemm... ;-)

    nie jest tak nigdzie napisane... uslugodawca ma obowiazek wystawic fakture
    vat w przeciagu roku a w regulaminie korzystania z uslug tepsy jest
    wyraznie zaznaczone ze trzeba informowac o braku dochodzacych faktur

    --
    Sarpedon (nospam)sarpedon(małpa)gazeta(kropka)pl
    Uwaga! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13.