  • Data: 2005-10-05 15:29:26
    Temat: Re: kobieta w ciąży pobita przez pracodawc
    Od: "Marek" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie przyznal sie (autor watku), ze pracodawca jest kobieta. A obie panie
    sa
    > dentystkami. I po prostu - wziely sie za czuby.
    > Yawn

    Nie dopowiadaj szczegółów które mają się nijak do prawdy.
    Moja żona jest w ciąży. W momencie gdy zostałą zaatakowana złapała się tylko
    za brzuch chcąc osłonić dziecko, podczas gdy jej szefowa okładała ją
    pięściami po głowie. Nie było żadnej wymiany ciosów.
    Liczyłem na mądrzejsze odpowiedzi...
    Teraz zaczynam żałować, że poruszyłem wątek na tej grupie...