  • Data: 2004-06-15 09:15:23
    Temat: Re: kobieta w ciąży czy można wyrzucić?
    Od: Piotr Pospieszny <tribal#SKASUJ_TO#@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Magda wrote on 2004-06-14 21:53:

    > Nie wiem już jak
    > Was przekonać, że to nie bezmózgowcy bzykaący się na każdym kroku. Żeby było
    > śmieszniej to swoje mieszkanie, które zostawili i wyjechali ze względu na
    > pracę, wynajmowali komuś takiemu jakiego wy widzicie w nich i to między
    > innymi dzięki temu człowiekowi są tak udupieni finansowo, bo nie zapłacił im
    > wcale za najem i narobił makabrycznych długów w tpsie, zakł. energetycznym,
    > gazowni itd.musieli to zapłacić..
    > nie mam już sily odbijać tej piłeczki

    Dotychczas tylko śledziłem ten wątek, ale teraz to mnie po prostu
    rozbroiłaś ....
    Dlaczego szukasz paragrafów na właścicielkę mieszkania Twoich znajomych?
    A może Twoi znajomi też wpędzają ją w doły finansowe tak jak ktoś
    wpędził Twoich znajomych?
    Unosisz się tylko uczuciami biednej rodziny z trójką dzieci, gdzie
    czwarte jest w drodze, wydajesz osądy na włascicielce, ze jest taka
    "niedobra", bo chce ich wyrzucić z mieszkania i szukasz na właścicielke
    paragrafów.
    Oj nieładnie - a moze właścicielka ma taką sytuację jak Twoi znajomi?
    Pisałaś o kopaniu leżącego, a może szukając paragrafów na właścicielkę
    mieszkania, to własnie Ty kopiesz taką osobę?
    Nie pomyślałaś o tym - szkoda ...

    To moze ja zapytam inaczej - a jakie są paragrafy, żeby jednak znajomych
    Magdy z mieszkania usunąć?
    Chciałbym pomóc biednej włascicielce mieszkania, która wynajmuje lokal
    "niewygodnym" (nie płacącym) najemcom.

    Pzdr
    Pośpiech