    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Subject: Re: klub od 18 lat - jak zwejsciami nie letnich
    <dhn1ft$b0k$1@inews.gazeta.pl> <dhn1ud$7bi$1@opal.futuro.pl>
    <dhnvoa$8kp$1@atlantis.news.tpi.pl> <dho81s$mti$1@inews.gazeta.pl>
    <dhobpk$6g0$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@9...acn.waw.pl>
    <dhomrm$j1p$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@9...acn.waw.pl>
    <dhov53$hsp$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@9...acn.waw.pl>
    <dhp382$3km$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@9...acn.waw.pl>
    <dhp5k1$cqu$1@inews.gazeta.pl>
    Date: 02 Oct 2005 17:56:45 GMT

    In article <dhp5k1$cqu$1@inews.gazeta.pl>, kam wrote:

    > sądu...

    Czyli te rozważania tutaj są o kant potłuc, bo w praktyce górą jest
    ochroniarz. Jak cię nie będzie chciał wpuścić, to nie wejdziesz i już
    widzę, jak wszyscy rzucają się do sądu.

    > nie widzę analogii między plecakiem a sprzedażą i małoletnim a klubem
    > w ogóle posiadanie plecaka nie ma żadnego wpływu na uzasadnienie odmowy
    > sprzedaży

    Dyskusja przebiega też ogólniejszym torem: czy każdy ma prawo wejść do
    sklepu/lokalu i kto ewentualnie nie może (nie tylko małoletni). A
    uzasadnienie odmowy wejścia z plecakiem będzie pewnie takie, że "z
    plecakiem nie, bo nas okradniesz i plecak masz po to, żeby tam fanty
    chować". I nie mów, że to nie jest zdroworozsądkowe czy
    nieuzasadnione, bo przecież decyduje sąd, nie ty:)

    Renata