  • Data: 2005-10-02 17:05:30
    Temat: Re: klub od 18 lat - jak zwejsciami nie letnich
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <dhp382$3km$1@inews.gazeta.pl>, kam wrote:

    > ale dobrze napisał
    > zdrowy rozsądek musi podpowiedzieć

    A jeśli mój zdrowy rozsądek rozmija się ze zdrowym rozsądkiem
    ochroniarza? Czyj rozsądek bierze górę?

    Weźmy te nieszczęsne plecaki w supermarketach: taki
    ochroniarz pracuje już parę lat w polskim supermarkecie, swoje się
    napatrzył i zdrowy rozsądek podpowiada mu, że jak wpuści z plecakiem,
    to mu sklep okradną. Mój rozsądek - jako, że nie mam pojęcia jak
    miałabym zacząć wpychać ten zjumaczony stuff do plecaka - mówi mi, że
    plecak nie jest uzasadnioną przyczyną niewpuszczenia mnie. No ale może
    jakbym popracowała w supermarkecie, albo pogadała dłużej z
    ochroniarzem to zmieniłabym zdanie.

    Renata