  • Date: Thu, 19 Jul 2007 20:07:35 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: klopoty za granica ?

    Adam wrote:

    > nie zgodzilismy sie na to.Kazal nam jednak zaplacic 50E, za co dostalem

    Trzeba było powiedzieć, żeby się bujał... Jak chce jakiejś kasy - niech
    dochodzi przez sąd. Co by ci zrobił? Zatrzymać ani ciebie, ani żony nie
    mógł, bo nie może mieć takich uprawnień - niemieckich przepisów nie
    znam, ale tego typu przepisy nie mogą się istotnie różnić od polskich.

    > pokwitowanie i poinformowal zonke ze nie moze odwiedzac tej sieci sklepow przez
    rok.

    ROTFL

    Widać ciecie-debile są wszędzie...

    > Potem wyszlismy i to koniec tej opowiesci. Coz, tak wygladala cala sytuacja.Jak
    > oczywiscie domyslacie sie, zonka nie chciala ukrasc tego, jest bardzo
    > praworzadna osoba i teraz bardzo sie tym martwi.Zarabiam tutaj co najmniej
    > dobrze,wiec nie musiala tego robic...

    Zeznasz to na komendzie/w sądzie.

    > Teraz pytanie do Was: moze znacie na tyle niemieckie prawo by powiedziec mi,
    > jakie nieprzyjemnosci moga wyniknac z zaistnialej sytuacji i jakiego dalszego
    > ciagu mozemy sie spodziewac...?

    Przypuszczam, że z sądem problemów nie będzie - w końcu
    sędziowie/prokuratorzy to ludzie wykształceni i na zdecydowanie wyższym
    poziomie umysłowym, niż tępe ciecie ze sklepu. A dla kogoś myślącego
    oczywiste będzie, że nikt nie wygłupiałby się dla niecałych dwóch euro.