    From: m...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: klopoty za granica ?
    Date: 19 Jul 2007 13:34:45 +0200

    Witaj !

    8-me body dla dzieciaka znajdowalo sie w paczce z tymi siedmioma (dlaczego na
    kasie nie sprawdzono ilosci sztuk?)
    Ochroniarz chcial zeby moja zona podpisala kwitek, jak sie potem okazalo
    stwierdzajacy - tak jestem winna - i to 50E jako nie wiem, zadoscuczynienie ?
    Papieru nie podpisala, ale byc moze zrobilem blad, ze zaplacilem (JA) to 50E
    zeby ich juz stamtad szybko zabrac (straszny to dla niej byl stres).
    Policja przeszukala wozek (jako ze byla z dzieckiem) i oczywiscie nic wiecej nie
    znalazl.
    Z tym zakazem wchodzenia do sklepu - sam nie wiem - ale tak powiedzial, czy
    istnieje ta zasada czy tez nie (a istnieje na pewno)
    A.