    From: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: klopoty za granica ?
    Date: Thu, 19 Jul 2007 13:09:33 +0200

    Użytkownik "Adam" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:6847.0000008f.469f383d@newsgate.onet.pl...
    > Witajcie !
    >
    > Nie wiem, czy ktorekolwiek z osob czytajacych ta grupe spotkalo sie z taka
    > sytuacja, ale moze ktores mialo tego pecha co my i trafilo tak
    > nieszczesliwie...
    > Ale do rzeczy: mieszkam juz w Niemczech kilka miesiecy, z poczatkiem tego
    > miesiaca zonka z malym dzieckiem dolaczyla do mnie. Wczoraj, gdy bylem w
    > pracy,
    > zonka przytrafilo sie cos takiego: kupowala ciuszki dla dziecka i w paczce
    > zamiast
    > 7 sztuk,bylo 8 sztuk body.Na nieszczescie probowala dobrac kolorami --
> [...]

    witaj!

    mam kilka pytan:
    1) czy przy zonie znaleziono to brakujące ósme body z kompletu? zapewne
    policja zrobila rewizje, bo istnialo uzasadnione podejrzenie popełnienia
    przestępstwa kradziezy; jeżeli nie, to na jakiej podstawie ochroniarz chcial
    pieniadze? a juz tym bardziej 50 euro? nie rozumiem ... ?
    2) na jakiej podstawie zabroniono zonie wchodzenia do sklepu skoro nie
    zostala jeszcze skazana za kradziez - w niemczech takze obowiazuje zasada
    domniemania niewinnosci? tego w ogole nie pojmuje ...???

    udzielenie odpowiedzi na powyzsze watpliwosci pozwoli mi dokonac prawidlowej
    analizy opisanej przez Pana sytuacji

    pzdr
    krzysiek