  • 1. Data: 2005-04-29 21:34:51
    Temat: kłopoty z kanarem
    Od: "dredd" <n...@m...pl>

    ostatnio złapał mnie w pociągu bez biletu kanar. śpieszyłem się , w
    ostatniej chwili wpadłem na peron i wskoczyłem do pociągu. szedłem kupić
    bilet, ale zanim doszedłem do konduktora zdybał mnie kontroler. powiedziałem
    mu co i jak, że szedłem po bilet, ale i tak mnie spisał. czy mam jakieś
    szanse aby nie płacić kary? w końcu chyba każdy spóźnialski pasażer ma prawo
    kupić bilet u konduktora.
    pzdr
    Dredd

  • 2. Data: 2005-04-29 21:48:14
    Temat: Re: kłopoty z kanarem
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    dredd napisał(a):
> [...]
    > szanse aby nie płacić kary? w końcu chyba każdy spóźnialski pasażer ma prawo

    Napisz odwołanie. Na blankiecie masz zapewne stosowne pouczenie.
    Oczywiście w rubryce na adnotacje pasażera wpisałeś / zobowiązałeś
    kontrolera do wpisania stosownych uwag o zdarzeniu, o których tu piszesz?

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 3. Data: 2005-04-30 04:15:28
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "dredd" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    >szedłem kupić bilet,

    Wszyscy tak mówią;))

    Pzdr
    Leszek

  • 4. Data: 2005-04-30 17:59:57
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "dredd" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > ostatnio złapał mnie w pociągu bez biletu kanar. śpieszyłem się , w
    > ostatniej chwili wpadłem na peron i wskoczyłem do pociągu.

    Nalezalo wskkiwac do ostatniego wagonu a nie mialbys problemu.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt