    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kłopoty prawne z portfolio
    Date: Sat, 4 Mar 2006 10:06:26 +0800
    Sender: a...@n...agh.edu.pl

    Dnia 04.03.2006 Marta Wieszczycka <m...@N...pl> napisał/a:
    > Najpierw domniemujesz, że faktura Gosi (zwykła faktura za usługi) jest
    > od razu umową przy okazji domniemując, że Gosia wpisała w nią w ogóle
    > pola eksploatacji, potem jeszcze domniemujesz, że ta domniemana umowa
    > jest umową pozostawiającą autorowi najmniej praw. Nie za dużo tych
    > domniemań?

    Marto, ja nie domniemuję ja widzę hipotetycznie taką możliwość. Zapytałem
    wcześniej Gosię co konkretnie stoi na tej fakturze. Niestety nie
    odpowiedziała albo przeoczyłem tę odpowiedź. MZ póki tego nie wiemy nie
    można całkowicie wykluczyć, że znajduje się tam sformułowanie które
    skutecznie przenosi prawa majątkowe w takim czy innym zakresie. W sumie
    tylko o to mi chodzi.

    > Żeby nie było wątpliwości, nie piszę tego protekcjonalnym tonem :-)

    Tym razem na szczęście nie i od razu się przyjemniej rozmawia :)

    --
    Marcin