    From: "Adam" <a...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: klauzule generalne - zasady współżycia społecznego
    Date: Mon, 18 Aug 2003 23:49:19 +0000 (UTC)

    Marta Wieszczycka <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > "adam" <a...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > zasad
    >
    > Po pierwsze, nie martw się, bo nie musisz być prawnikiem, żeby móc z
    ochrony
    > prawa korzystać.
    > W swojej sytuacji możesz się powołać na 3 artykuły Kodeksu cywilnego:
    > -Art. 140. "W granicach określonych przez ustawy i zasady współżycia
    > społecznego ///O KTÓRYCH MOWA W ART. 5// właściciel może, z wyłączeniem
    > innych osób, korzystać z rzeczy zgodnie ze społeczno-gospodarczym
    > przeznaczeniem swego prawa (ciach)"
> [...]

    dziekuje za tak szczególowe informacje..na pewno sie przydadza. Co do
    klauzul to stosowanie ich rozumiałem tylko ze myslalem ze jest gdzies jakies
    opracowanie odnosnie zasad współżycia spolecznego...studiuje na akademii
    ekonomicznej i tam jakis koles na wykladzie cos podobnego czytal i stad
    moje skojarzenie ze jest jakąś oddzielna ustawa czy rozporządzenie czy cus w
    tym rodzaju.A co do docinek;>>>> wiem jak to jest gdy świeżo upieczeni
    prawnicy moga sie popisac ze cos nie jest tak dokladnie jak to zdefiniowalem
    w pytaniu i czepiaja sie przecinka a w sumie nic nie odpowiedzieli
    konkretnego na moje pytanie, a sytuacja dosc prosta. ale niech bedzie ze im
    sprawilem radosc i satyfakcje ze mogli sobie pochichotac jaki to ja nie
    prawnik.ciesze sie ich radościa;>>>>>>
    dzieki jeszce raz
    papa
    adam