  • 1. Data: 2004-03-06 16:11:10
    Temat: klauzula wykonalnosci? ... :-(
    Od: "wojteg" <wojteg@no_spam.pf.pl>

    Drodzy grupowicze,
    wlasnie sie dowiedzialem, ze nie wystarczy wygrac proces, ze potrzebna jest
    jescze "klauzula wykonalnosci", czy moglibyscie mi podsunac jakis
    internetowy link do "wzoru" tekstu? mam napisac do sadu o to i nie wiem jak,
    sprawa dotyczy wgladu do ksiag spolki zoo, mam ponad 10% udzialow, wygralem
    sprawe w sadzie rejestrowym a oni dalej smieja mi sie w nos i pokazuja ....
    fige z makiem ... :-( ...

    pozdrawiam
    WojteG

  • 2. Data: 2004-03-06 16:25:26
    Temat: Re: klauzula wykonalnosci? ... :-(
    Od: "R De" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wojteg" <wojteg@no_spam.pf.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wygralem
    > sprawe w sadzie rejestrowym a oni dalej smieja mi sie w nos i pokazuja

    Napisz wniosek o nadanie wyrokowiu klauzuli wykonalności. Wystarczy jedno
    zdanie, ale wyrok musi być prawomocny. Kosztuje 6 PLN i na pewno dostaniesz.
    Opłata oczywiście w znaczkach opłaty sądowej.

  • 3. Data: 2004-03-06 18:25:18
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    On 06/03/2004 17:25, R De wrote :

    > Napisz wniosek o nadanie wyrokowiu klauzuli wykonalności. Wystarczy jedno
    > zdanie, ale wyrok musi być prawomocny. Kosztuje 6 PLN i na pewno dostaniesz.
    > Opłata oczywiście w znaczkach opłaty sądowej.

    Sąd ma na to 3 dni -- art. 781(1) kpc.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    I'm using MozTweak addon, and you? MozTweak: http://www.MozillaPL.org

  • 4. Data: 2004-03-07 11:20:24
    Od: "treneros" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wojteg" napisał w wiadomości :

> [...]
    wygralem
    > sprawe w sadzie rejestrowym a oni dalej smieja mi sie w nos i

    Witam
    Napisz tak:
    --------------
    /Twoje dane/ miejscowosc, dnia
    07.03.2004 r.
    /Adres/

    Sąd Rejonowy(ewent.
    Okręgowy)
    Sąd Gospodarczy

    Sygn. akt: .................

    Powód: .......

    Pozwany:...............

    WNIOSEK
    o nadanie klauzuli wykonalnosci

    Załączając odpis prawomocnego wyroku, wydanego
    przez Sąd Rejonowy (Okregowy) ..... Wydział ..........
    w ......... z dnia .........r. sygn. akt : ......, na podstawie
    art. 776 k.p.c. i art. 781 k.p.c. wnoszę o:
    1/ zaopatrzenie go w klauzulę wykonalności i doręczenie

    na adres strony powodowej tytułu wykonawczego,

    Załącznik:
    -Wyrok Sadu z dnia......

    -------

    --