    From: "mr.all" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kilka fotoradarow pod rzad i mandaty, jak to jest
    Date: Fri, 10 Nov 2006 22:53:30 +0100

    Użytkownik "szerszen" <
    > ok a teraz wyobraz sobie jadacy za toba wideoradar, w mysl tego co mowisz,
    > wystarczy 30 sekund na grania, ze zlamania jednego przepisu, tracisz
    prawko,
    > a aby zaplacic mandat musisz sprzedac fure
    >
    > w jaki sposob?
    > ano w taki ze wyciagam z filmu co sekunde 1 klatke i przysylam ci jako 30
    > oddzielnych mandatow

    Chyba inne procedury sa w przypadku fotki niz w przypadku nagrania filmu.
    Watpie, ze mozna tam zrobic taki myk z pojedynczymi klatkami. Na filmie jest
    dokladny czas.
    Fotoradar nie poleci za autem.

    No to sobie wyobraz takie cos:
    Jedzie facet, przekracza predkosc, radar robi mu fotke.
    100 m dalej zjezdza na podworko.
    Wraca i znow radar robi mu fotke.
    Ile mandatow zaplaci?

    U nas, czasem, policja stoi z recznym radarem z 200 za skrzynka na
    fotoradar.... Jesli ktos sie zlapie na fotoradarze, to moze odmowic placenia
    patrolowi, albo odwrotnie?

    Dla mnie jest jasne, ze nalezy tak jezdzic, zeby nie przekraczac
    przepisow... lub nie dac sie zlapac.;-)

    --
    --pozdr.czes