    From: "Michal" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kiedy musze zaczac sie rozliczac z ZUSem i US?
    Date: Fri, 21 Feb 2003 12:06:32 +0000 (UTC)

    Witam :)

    Artur Golanski <A...@w...net.pl> napisał(a):
    > 1. Wiec PO co ów wpis tam jest ?
    > 2. Gdzie tak zapisano ?

    na poczatek moze po to, by nie mozna bylo wczesniej. a jesli nie to mozna
    chyba zadzownic do jednego i drugiego urzedu i sprobowac wyjasnic -
    warrczenie na newsach troszke bez sensu :) zostawmy sobie zlosc na silownie
    czy jogging ;)

    przemeczony wczorajszymi dywagacjami dzisiaj zadzownilem i do ZUSu i do US.
    - w US pani wyjasnila i troszke mnie poinstruowala (za co dziekuje) zeby nie
    wystawiac faktur za szybko, zeby jak najszybciej zlozyc wniosek (nawet
    naprzod o tydzien zeby miec spokoj),
    - US interesuje tez pierwszy przychod (i to traktuja za date rozpoczecia)
    - w ZUSie pani w informacji byla juz chyba zmeczona telefonami ale jasno
    powiedziala ze obowiazuje dla niej data z US i nie musze sie trzymac daty z
    rejesestracji dzialnosci.
    ja slysze to juz 2 raz wiec obu paniom wierze.

    jesli to komus pomoze to dobrze, jak jeszcze sa watpliwosci to panie w
    urzedach wcale nie gryza, tak jak myslalem. mozna dostac syzbko i latwo jasna
    porade :)

    pozdrawiam
    Michal