  • Data: 2003-02-21 12:01:31
    Temat: Re: kiedy musze zaczac sie rozliczac z ZUSem i US?
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Michal" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b3540e$npj$1@inews.gazeta.pl...
    > tym razem zadzownielm do warszawskiego ZUSu. po 4 przekierowaniach pani
    > poinformowala mnie ze obowiazuje data podana w urzedzie skarbowym. data na
    > wsniosku do urzedu miasta/gminy jest wiec jak rozumiem deklaracyjna
    jedynie.

    dokladnie

    > nie jest wymagane skladanie jakiegokolwiek dodatkowego wyjasnienia.

    w US nie,
    za to ZUS moze sie czepiac, i po kilku miesiacach jak ktos sie doszuka,
    ze niby jest dzialalnosc a nie ma skladek - wezwa Cie.
    wtedy musisz (najlepiej w formie pisemnej) zlozyc wyjasnienie,
    ze z takich i takich wzgledow planowana data rozpoczecia dzialalnosci
    zostala przesuneta na xxx.xxx.xxx (w zasadzie po to zeby znowu na jakich
    czas
    sie odczepili).