    From: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kazus KK ciekawy :)
    Date: Wed, 30 Jun 2004 16:44:27 +0200
    Sender: j...@p...onet.pl@80.48.60.10

    Użytkownik "sylwia" <s...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:cbua6b$i9g$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > prosze o pomoc w ustaleniu odpowienich artykulow z KK.
    >
    > Janusz G. nienawidzil swojego kolegi z pracy Filipa M ktory byl
    przystojny
    > ,towarzyski mial powodzenie u kobieti wszyscy go lubili.Postanowil sie go
    > pozbyc.Opowiedzial mu jak to jego sasiad Andrzej L wyjezdza czesto do
    > stolicy i jego posiadlosc stoi wtedy pusta i pelna pieniedzy.Nastepny
    wyjazd
    > mial nastapic w piatek."zabierz mu trioche kasy -przekonywal go!W
    > poslugiwaniuu sie wytrychem nie masz sobie rownych.Bedziesz ustawiony do
    > konca zycia"
> [...]

    Zarzuty:
    Janusz G. - 18 par. 2 kk w związku z art. 279 par. 1 kk (podżeganie Filipa
    M. do kradzieży z włamaniem - zgodnie z treścią art. 24);
    Filip M. - I. czyn - 13 par. 1 kk w związku z art. 279 par. 1 kk; II. czyn -
    263 par. 2 kk
    brat filipa M - jak wyżej z tym, że odpowiada w ramach postepoeania w
    sprawach nieletnich;
    ojciec Filipa M. - art. 263 par. 2 kk (o ile nie miał zezwolenia na broń)
    lub art. 263 par. 3 kk (jeśli miał zezwolenie na broń)

    --
    JOHNSON :)