  • Data: 2004-06-30 15:02:47
    Temat: Re: kaucja za mieszkanie-pomocy!!!!!
    Od: leon <L...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 29 Jun 2004 22:57:24 +0000 (UTC), MIsero
    <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał:

    > Dzieki:) nie mam wprawdzie pokwitowania, ale mysle ze jakos sie dogadamy.
    >
    > Jeszcze jedno: podpisalam kilka dni temu rozwiazanie umow z reszta osob
    > wynajmujacych mieszkanie (ja jestem gl)-z dniem 31lipca, aby zachowac
    > miesieczny termin wypowiedzenia-zdecydowali sie niedawno.

    z doswiadczenia wiem ze na kaucje skladaja sie wszyscy wspolmieszkancy-
    wiec masz od razu swiadkow ze taka kwota zostala przekazana.
    w standardowej umowie najmu powinien byc zapis okreslajacy wysokosc
    kaucji.

    > W tym rozwianiu
    [ciach]
    > kaucji?

    jezeli reszta chce nadal tam mieszkac to musza podpisac nowa umowe.

    a teraz takie pytanko- czy jestescie tam zameldowani oficjalnie oraz
    czy umowa zostala zgloszona do US. Jezli nie zlgosil to wam ja odda albo
    oberwie od US do ktorego mozecie sie zglosic. Ew zawsze mozecienie zpalacic
    ostaniego czynszu

    leon

    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - łysa śpiewaczka - EUGENE IONESCO