  • Data: 2003-06-28 19:24:43
    Temat: Re: kapital zakladowy w Sp. z o.o.
    Od: "Dodo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał

    > No to pochwalić panią naczelnik za przestrzeganie prawa :) - nie
    > żartuję :)

    Ja też uważam że miała rację :) Chodzi natomiast o to, iż w wyniku naszej
    małej dociekliwości, zostaliśmy zbyci z REGON-em do czasu uzyskania wpisu do
    KRS-u . No a w banku przy zakładaniu rachunku dla sp. w organizacji,
    ponieważ nie dysponowaliśmy REGON-em, pani nie mogła z nim porównać
    brzmienia pieczątki :)))))) No wiec wg jej szczególnej interpretacji
    obowiązującego regulaminu, "nie dysponowaliśmy pieczątką zgodną z brzmieniem
    REGON-u."

    > Oczywiście IMHO nie przeszkadza to w zdobyciu rachunku bankowego,
    > IMO powinno być oświadcznie "firma w organizacji, nie posiada pieczątki" !

    My mieliśmy "czasową" pieczątkę bez NIP i REGON ale z dodatkiem spółka w
    organizacji. No ale jak się okazało, było to nie akceptowalne dla pani w
    banku
    pozdr.
    mocno oświecona i usatysfakcjonowana cała dyskusją Dodo