    From: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kanary kontra moja babcia:)
    Date: Tue, 23 Sep 2003 22:11:55 +0200

    > Jak powiadomisz prokuraturę, to nie zapłacisz za grafologa.

    To jeszcze pytanie czy prokuratura zechce przeprowadzic dowod w postaci
    ekspertyzy grafologicznej charakteru pisma - moga np. stwierdzic ze niewarto
    i juz....
    De facto uwazam, ze w tej konkretnej sprawie powinien wystarczyc papierek o
    zgloszeniu zaginiecia takiego i takiego dokumentu w dniu takim a takim, oraz
    ewentualnie pomocniczo paszport potwierdzajacy pobyt za granica w chwili
    nalozenia oplaty dodatkowej. Analiza charakteru pisma jest tu chyba swego
    rodzaju ostatecznoscia, gdyby pozostale dowody nie wystarczyly.

    pdr
    Olo