  • 41. Data: 2004-04-21 06:08:58
    Temat: Re: kanary i prosa o szyka odpowiedz
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Olo Kwasniak wrote:
    > A po co sobie zawracac glowe?

    A czym różni się mail od pisma?
    Wiesz w jaki sposób zgodnie z kpa można składać skargi?

    KG

  • 42. Data: 2004-04-21 08:10:55
    Od: "tunek" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > oddal legitke wiec kazalem mu podac adres gdzie moge zlozyc zazalenie i
    > ze chce zobaczyc jego legitymacje a on sie ponownie zpaytal czy nie
    > podpisze to powiedzialem ze nie i tyle. Wiec oddal mi legitke i poszedl
    > z 2 innymi kanarami.
    >
    > PS: wszyscy trzej potwierdzali ze skasowalem po ogloszeniu kontroli mimo
    > ze jeden sprawdzal z przodu drugi z konca a ja stalem z 3 na srodku. Aha
    > i skasowanego iletu mi nie oddali bo stwierdzili ze go nie mialem
    >
    > Wiec mam pytanko gdzie we Wroclawiu i w jakiej formie mam zglosic

    hej

    jak nic nie podpisales to Ci moga naskoczyc, jak Ci cokolwiek przyjdzie w co
    watpie bo nie ma do tego podstaw (twojego podpisu) to mowisz ze w ogole nie
    jechales tramwajem w tym dniu. Rownie dobrze kanar mogl znalezc twoja legitke
    i sobie wpisac dane i co z tego?
    tunek

  • 43. Data: 2004-04-21 08:30:58
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > A czym różni się mail od pisma?

    Tym, że na kopii pisma widnieje pieczęć z potwierdzeniem wpływu :-)

    > Wiesz w jaki sposób zgodnie z kpa można składać skargi?

    pismem.

    pdr
    Olo

  • 44. Data: 2004-04-21 08:31:46
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > TY zakładasz? ROTFL, a kim ty jesteś? Sprawę z art. KK to założyć może
    > (jeśli już używać tego określenia) prokurator na podstawie materiałów
    > zebranych przez służby operacyjne.
    > Mania wielkości czy kompleks niższości?

    Pałuj sie

  • 45. Data: 2004-04-21 08:34:24
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Bo dzień wceśniej zabrał mi PRAWDZIWĄ legitymację i na bezczela chciał
    > zobaczyć moje uprawnienia do ulgi. Powiedziałem mu co i jak (sam mnie
    > poznał, bo się starliśmy przy zaborze legitki) i jak chciałem wysiąść to
    > mnie chwycił za kołnierz

    Aaaa czyli zwyczajnie chciałeś dać nogę z tramwaju. No to w takim razie
    podtrzymuję to co pisałem wcześniej.

    > No i nastąpiła obrona przed bezprawnym atakiem.

    No i nastąpiła czynna napaść na kontrolera - ja będąc na jego miejscu jednak
    bym Cię dopadł i wezwał policję.

    > To w końcu zacznij ;-)

    Najpierw musiałbym ładnych paręnaście lat poniebyć kontrolerem - może
    zyskałbym wówczas nieco na naiwności i zaczął wierzyc....

    pdr
    Olo

  • 46. Data: 2004-04-21 08:39:14
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Uważam, że kontrolerzy powinni mieć większe uprawnienia w stosunku do
    > gapowicza jeśli chodzi o możliwości zatrzymania go. Uważam też, że
    gapowicze
    > powinni być ostrzej karani w przypadku recydywy.

    De facto są - pamiętaj ze trzeci taki przypadek to juz wykroczenie z Art.
    121 KW i podlega grzywnie.
    Ale zgadzam się ze przepisy w tej materii są dosc dupiate i nalezaloby
    wieeele zmienic, aby walka z tą hołotą zyskała na skutecznosci.

    pdr
    Olo

  • 47. Data: 2004-04-21 08:41:42
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    nie
    > jechales tramwajem w tym dniu. Rownie dobrze kanar mogl znalezc twoja

    Ehhh następny troll który gówno wie i sieje dezinformację....

    pdr
    Olo

  • 48. Data: 2004-04-21 09:12:53
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy> wrote in message
    > W wiadomości: c64b6b$c7$...@i...gazeta.pl

    > A że efekty często są mierne, to sami je sztucznie poprawiają.

    Bo nie mają szans być inne, skoro kontroler tak naprawdę nic nie może zrobić
    delikwentowi "bez jego zgody"
    Jeżeli konroler nie ma prawa zatrzymać delikwena siłą gdyi ten się miga, to
    czego się spodziewać.
    W paru miejscach (ale nie w Polsce). spotkałem się z tym, że bilety sprawdza
    policja.
    W przypadku migania się, delikwent z autobusu wychodzi w kajdankach i
    natychmiast ma wpis w dokumentach o "niekaralności". Próby jazdy na gapę
    stanowią znikomy ułamek procenta i są to zwykle dzieciaki szkolne, które po
    pierwszym razie więcej już nie próbują.

  • 49. Data: 2004-04-21 09:17:12
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    > Aaaa czyli zwyczajnie chciałeś dać nogę z tramwaju. No to w takim razie
    > podtrzymuję to co pisałem wcześniej.

    CZYTAJ DOKŁADNIE. Dzień wcześniej zabrał mi legitymacje (niby fałszywa) -
    ja dzwoniłem do MPK - powiedzieli, że mogę ją odebrać (niby tak odrazu
    stwierdzili sobie, że jest prawdziwa????? i nie oddali jej na policję -
    mogłem w tym przypadku zgłosić kradzież przez kanara legitymacji), no a na
    drugi dzień chce mi dać mandat dlatego, że nie mam legitymacji, a mam bilet
    roczny - śmiech na sali. Nie będę kupował drugiego biletu i płacił dwa razy
    za przejazd bo jakiś kretyn ma chorą zachciankę zabrać mi legitymacje, z
    pewnie po godzinie stwierdzić, że jednak chyba jest prawdziwa. Ja wiem, że
    się solidaryzujesz z kuplami po fachu, ale bez przesady.

    > No i nastąpiła czynna napaść na kontrolera - ja będąc na jego miejscu
    jednak
    > bym Cię dopadł i wezwał policję.

    Mylisz się kontroler nie ma prawa mnie zatrzymać. Chyba, że poełniłem
    wykroczenie - trzeci raz (chyba) zostałem zatrzymany za brak biletu (nie
    było tak) - skąd ma to wiedzieć - ma baze danych przy sobie????

    > Najpierw musiałbym ładnych paręnaście lat poniebyć kontrolerem - może
    > zyskałbym wówczas nieco na naiwności i zaczął wierzyc....

    Nie zyskałbyś naiwności, tylko byś zobaczył oczami uczciwego pasażera jak to
    naprawdę jest. Teraz oglądasz to z innej strony.

    > pdr
    > Olo

    [POZ] Marcin "Pigas" Nadolczak
    Pisząc do mnie na prv zmień UK na PL
    GG # 1403014 <= => gsm 502481155

  • 50. Data: 2004-04-21 09:20:26
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    > komisariat

    > Pałuj sie

    Teraz chyba poświadczyłeś swoją wypowiedzią postawę prawdziwego kontrolera.
    Nawet nie potrafisz nerwów opanować, a to by Ci się przydało. W pracy też
    tak się odzywasz do pasażerów??? Widzisz nawet nie musisz nie być
    kotrolerem, aby zacząć wierzyć jakie może być zachowanie kontrolera.