  • 121. Data: 2004-04-21 22:34:11
    Temat: Re: kanary i prosa o szyka odpowiedz
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > A na mój gust kontroler przekroczył zasady kontroli znacznie
    > wcześniej: zatrzymując dokument ma obowiązek wydać POKWITOWANIE,
    > tak czy nie ?

    Oczywiscie, ze tak. Zazwyczaj owo pokwitowanie jest po prostu drukiem
    wezwania na ktorym kontroler odnotowuje fakt zatrzymania takiego czy innego
    dokumentu. Choc juz np. PKP ma na to odrebne druki.

    > Jakby ktoś kiedyś pytał - § 9.8...

    A coś tak wsiadł na Taryfę KZK GOP? Akurat nigdzie nie powiedziano, że
    sytuacja miała miejsce w GOPie :-))

    pdr
    Olo

  • 122. Data: 2004-04-21 22:37:34
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > To przeczytaj moje pozostałe
    > Po prostu zwracam ci uwagę, że też nie grzeszysz kulturą wypowiedzi na
    > grupie.

    Jaki dyskutant - taka odpowiedż. Jakos z Tobą rozmawiam znacznie
    kulturalniej :-)

    > Takie posty będą zawsze. Po prostu na nie nie odpowiadaj.

    Wybacz, czasem się nie moge powtrzymac :-)
    Ale zaraz potem wrzucam dresa do KF'a, także powtórzyć się to nie może...

    pdr
    Olo

  • 123. Data: 2004-04-21 22:44:43
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> wrote in message

    > Jaki dyskutant - taka odpowiedż. Jakos z Tobą rozmawiam znacznie
    > kulturalniej :-)

    To wznieś się na wyżyny i innym odpowiadaj w taki sam sposób.

    > Wybacz, czasem się nie moge powtrzymac :-)
    Na polityka się nie nadajesz.
    Musisz się powstrzymać, bo taka tutaj twoja rola.
    Czasami ty masz rację wynikającą z nieznajomości przepisów przez pasażerów,
    czasami i to w niemałej ilości przypadków pasażerowie mają rację, bo
    zachowanie kontrolerów również odbiega od średniej krajowej.

    > Ale zaraz potem wrzucam dresa do KF'a, także powtórzyć się to nie może...
    To zdanie było tu niepotrzebne.

  • 124. Data: 2004-04-21 22:49:13
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Na polityka się nie nadajesz.

    A nawet mnie jakoś specjalnie nie ciągnie ;-)

    pdr
    Olo

  • 125. Data: 2004-04-21 23:07:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 21 Apr 2004, Olo Kwasniak wrote:
    [...]
    >+ Wyobraź sobie ale bilet ulgowy wazny jest tylko i wyłącznie z dokumentem
    >+ uprawniającym do ulgi.

    Nie widzisz pewnej niekonsekwencji: już ci pisali że jeśli
    "tylko i wyłącznie" to powinna przysługiwać razem z legitymacją
    brata/syna/kolegi.
    § 4 taryfy, widać dawno nie czytałeś ;)
    Dokumenty trzeba mieć *oprócz* tego (§ 9 taryfy).

    A na mój gust kontroler przekroczył zasady kontroli znacznie
    wcześniej: zatrzymując dokument ma obowiązek wydać POKWITOWANIE,
    tak czy nie ? I co z notatką (ciekawe czy była i się zmyła :])

    Jakby ktoś kiedyś pytał - § 9.8...

    A owo POKWITOWANIE ma być honorowane przez niego samego "w zastępstwie
    dokumentu", tak czy nie ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 126. Data: 2004-04-21 23:21:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 21 Apr 2004, Marcin 'Radmar' Wasilewski wrote:

    >+ Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    >+ > swoich prawach do używania przemocy i skończy w kostnicy z raną ciętą
    >+ > brzucha amen.
    >+
    >+ Czego mu z całego serca życzę

    Zastanów się chwilę. Ile to masz kontrolerów na newsach do wyboru ?
    Twoja 'selekcja' to by była pozytywna czy negatywna ? :>

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 127. Data: 2004-04-21 23:34:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 21 Apr 2004, Olo Kwasniak wrote:
    [...ktoś - Olo, czemu nie zostawiasz wrotki ?...]

    >+ > O, to ja zabiorę kanarowi identyfikator jak będę miał podejrzenia że
    >+ > sfałszowany i powieszę na łóżkiem.
    >+
    >+ Heh wątpię - w zyciu go nawet nie dotkniesz :-)

    No cóż, przyczyniasz się do podniesienia świadomości obywateli
    - że nie powinno się dawać biletu do ręki (kontrolerowi) :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 128. Data: 2004-04-21 23:51:38
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    > i vice versa
    > a kontolerzy mają przejazd bezpłatny

    A może ja zacznę zabierać identfikatory kanarom, bo wyda mi się, że są
    fałszywe. po kolei każdemu. Ciekawe jakby to było?
    A tak swoją drogą w Poznaniu kontrolerzy zgodnie z regulaminem MPK powinni
    mieć pieczęć firmową a identyfikatorach, a jej nie mają, więc każdego po
    koleji mógłbym zabrać identyfikator (albo nie okazać biletu) i zatrzymać do
    przyjazdu policji (taki obywatelski przywilej), bo popełnili przestępstwo
    przeciwko dokumentom.

    > pdr
    > Olo

    [POZ] Marcin "Pigas" Nadolczak
    Pisząc do mnie na prv zmień UK na PL
    GG # 1403014 <= => gsm 502481155

  • 129. Data: 2004-04-21 23:55:50
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    > Niebardzo, tymbardziej ze z wszystkich Twoich wypowiedzi jak drut wynika,
    ze
    > płacisz za przejazd 50%. 50% + 50% = 100% - sama matma z pierwszej
    klasy....

    Jak już chcesz dokładnie to 50% (ulga)+100% (bo przecież kanar ukradł mi
    legitymacje)

    > A jak Ci 100 osób powie, żeś ciul, to uwierzysz?

    Może Ty uwierzysz, bo ja nie.

    > Wyobraź sobie ale bilet ulgowy wazny jest tylko i wyłącznie z dokumentem
    > uprawniającym do ulgi. Jeśli nie masz tego dokumentu to tak jakbyś nie
    miał
    > biletu.

    Nie masz racji - analizujemy konkretny przypadek - mam posiadam prawo do
    ulgi, ale kanar sobie zabrał moją legitymację, bo mu się przywidziało. A jak
    Ci już napisałem to prawo do ulgi poprzez przywilej, że jestem np studentem.

  • 130. Data: 2004-04-22 00:06:19
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    > Heh wątpię - w zyciu go nawet nie dotkniesz :-)

    I tu się mylsz - sam byłem kiedyś świadkiem, gdy tramwajem jechało dwóch
    gości. Podszedł kanar do nich (lato okna otwarte) i mówi
    Kontrola......tralala, gościu bierze szykbo identyfikator, wyrzuca przez
    okno i mówi - jaka kontrola kim ty jesteś.