  • Data: 2007-01-14 02:05:19
    Temat: Re: kamera
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > LOL :-)
    > Cóż - skrajności nigdy nie są mile widziane...

    A w USA po ulicach chodza "vigilantes" z kamerami i nagrywaja wszystko co
    sie dzieje (taka nowa moda). Potem policja dostaje nagranie np. jak pimpus
    tlucze swoja ladybug i jest fajnie... Podobala mi sie wypowiedz jednego
    ichniego policjanta - cos w stylu "mowie swoim funkcjonariuszom, zeby zawsze
    zachowywali sie tak, jakby byli nagrywani na kamere - bo zawsze moga byc". W
    Polsce by sie przydalo...