    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jurysdykcja a przestepstwo globalne
    Date: Sat, 16 Mar 2013 20:05:57 +0100

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości
    news:ki2dn9$4cr$1@node2.news.atman.pl...

    > Hmm... To ciekawe czy w Chinach nielegalna próba włamania do cudzego
    > systemu komputerowego w innym kraju.
    >
    > Wie ktoś? ;)

    Wyślij zapytanie do polskiej Ambasady w Chinach. Uzasadnij, że chciałbyś
    złozyć stosowne zawiadomienie o przestępstwie w Polsce, ale nie ma sensu,
    jest przestępstwem wg ich prawa, bo wówczas nie podlega ściganiu w Polsce.
    Moim zdaniem powinni ustalić i Ci odpowiedzieć. No i daj znać na grupie, co
    odpowiedzą. Też mnie to ciekawi. Tylko sprawdź, czy ten adres IP akurat nie
    jest serwerem PROXY.