  • 1. Data: 2003-01-19 14:31:12
    Temat: jeszcze raz niepełnoletni i działalnośc gospodarcza...
    Od: "Maciek" <m...@...pl>

    Witam!!!
    Chcialbym się dowiedziec czy niepelnoletni może założyc działalnść
    gospodarczą, i czy jak jest uczniem/studentem to nie będzie musiał ZUS'u
    płacić???
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-01-19 16:23:12
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Maciek <m...@...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b0ecsb$80d$...@n...lublin.pl...
    > Witam!!!
    > Chcialbym się dowiedziec czy niepelnoletni może założyc działalnść
    > gospodarczą, i czy jak jest uczniem/studentem to nie będzie musiał ZUS'u
    > płacić???

    poczytaj sobie archiwum a w najlepszym wypadku zadzwoń do urzedu i sie
    spytaj a pozniej nam powiedz :-) czy możę czy nie może :-)
    ja twierdze ,że nielat nie może :-)
    co inni na ten tamat ?

    Sandra

  • 3. Data: 2003-01-19 17:20:18
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):
    > poczytaj sobie archiwum a w najlepszym wypadku zadzwoń do urzedu i sie
    > spytaj a pozniej nam powiedz :-)

    Wiesz, gdyby urząd opierał się na prawie, a nie na własnej praktyce to
    może takie telefony miałyby sens..

    > czy możę czy nie może :-)
    > ja twierdze ,że nielat nie może :-)
    > co inni na ten tamat ?

    Ja twierdzę, że może :)
    A czy miałoby to, z uwagi na konieczność uzyskiwania zgody
    przedstawiciela ustawowego w większości spraw, jakiś sens to inna
    sprawa...
    Chociaż zawsze mogą być spełnione warunki z art.21 lub 22 kc...

    KG

  • 4. Data: 2003-01-19 20:10:03
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
> [...]
    > sprawa...
    > Chociaż zawsze mogą być spełnione warunki z art.21 lub 22 kc...

    wg. mnie to bzdura przez duże B :-) ale nie neguje twoich racji tkwi w
    błedzie no cóż nie będę przekonywała ...

    Sandra

  • 5. Data: 2003-01-20 07:55:00
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Sandra" <d...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > >

    > wg. mnie to bzdura przez duże B :-) ale nie neguje twoich racji tkwi w
    > błedzie no cóż nie będę przekonywała ...

    A szkoda - gdybys zamiast twierdzic ze to bzdura podala jakies na to
    argumenty, to moze by sie ktos dal przekonac.

    --
    Depi.

  • 6. Data: 2003-01-20 08:41:37
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Olender <d...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b0g9nf$ra7$...@n...tpi.pl...

    > A szkoda - gdybys zamiast twierdzic ze to bzdura podala jakies na to
    > argumenty, to moze by sie ktos dal przekonac.

    już na ten temat pisałam i nie będę ponownie prowadziła wątku ...
    należy spróbować założyć taką firmę a wtedy pogadamy...
    nie będę się z Toba sprzeczała...

    pozdrawiam
    Sandra

  • 7. Data: 2003-01-24 22:44:07