    From: "Magdunia" <m...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jednoosobowe firmy
    Date: Tue, 13 Aug 2002 15:21:35 +0200

    "AndY" <a...@w...pl> wrote in message news:ajb0vn$19p$1@news.tpi.pl...

    > ???
    >
    > Chodzi o to ze czlowiek majac DG jednoosobowa nie moze wystawiac faktur
    > jakiejs jednej tylko firmie ???
    > Musi jescze innym ? A jesli innych klientow nie moze pozyskac a ten jeden
    > placi to nie moge miec firmy i zarabiac na nim ???
    > Bardzo bardzo prosze o blizsze wyjasnienie problemu...

    Slyszalam, ze treraz po prostu bedzie tak, ze firmy jednoosobowe nie beda
    mogly byc uslugodawcami dla duzych firm. Od razu wydalo mi sie to
    podejrzane, ale chcialam zapytac czy ktos o tym slyszal, bo ... ten, kto to
    rozpowszechnia twierdzi, ze weszla juz nawet ustawa i prezydent podpisal. Ja
    jestem ostatnio z czytelnictwem na bakier, wiec wolalam zapytac.
    A z wystawianiem faktur jednej firmie - nie wiem, czy kiedykolwiek
    gdziekolwiek bylo napisane, ze nie wolno...

    Magda