  • Data: 2014-07-11 11:54:15
    Temat: Re: jednoosobowa DG - faktura BEZ nazwy firmy.
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-07-11 10:40, Gotfryd Smolik news wrote:
    > W praktyce nikt nie próbuje wyciągać sankcji, zaczynając od zwierzchnika,
    > który *również* podlega pod ten mechanizm.

    Co IMHO wynika *wyłącznie* z braku determinacji w dochodzeniu swoich
    racji przez doświadczonych "niepozwoleniem".

    Nie to, że chciałbym tu odświeżać jakieś styropianowe wspomnienia, ale
    jeszcze za PRL-u udało mi się rozwiązać (w jednym ze sklepów w DC)
    nierozwiązywalny problem zwrotu butelek. I to na tyle skutecznie, że po
    butelki przyjechał do nas do domu kierowca Zarządu WSS Społem na Woli
    ;-) i później już nie było problemów ze zwrotami w sklepie.

    No ale żeby wyegzekwować swoje prawa to po pierwsze trzeba mieć
    dostatecznie zły charakter, a po drugie musi się chcieć zrobić zadymę ...

    Piotrek