  • Data: 2014-07-11 18:42:25
    Temat: Re: jednoosobowa DG - faktura BEZ nazwy firmy.
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Postaw prawidłowe pytanie: co grozi tfurcy tego legumiranu?

    Hehe, polazłem do sądu zrobić samodzielnie odpis z akt sprawy z użyciem
    komórki z aparatem. Nie wolno, trzeba zgodę uzyskać. No to skargę napisałem.
    W odpowiedzi zmienili procedurę i wszyscy odtąd mogą robić te odpisy
    samodzielnie ale ... trzeba spisać strony. Pytam czemu. Bo to fotokopia.
    Dałem se spokój, ale ... to nie jest fotokopia, czyli MZ dalej bezprawne.