  • Data: 2006-04-16 18:41:33
    Temat: Re: jazda samochodem i .......
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sula" <s...@o...pl> napisał
    > WITAM SERDECZNIE MAM WIELKI PROBLEM WE WTOREK JADAC
    > SAMOCHODEM POTRACIŁEM CHŁOPAKA 17LAT WYSKOCZYŁ MI NA PASY BYŁO
    > MOKRO I HAMUJAC POTRACIŁEM NIC SIE NIE STAŁO UPADŁ I WSTAŁ BYŁEM
    > TRZEŻWY ALE Z TEGO WSZYSTKIEGO TO BYŁ DLA MNIE CHYBA KOSZMAR
    > UCIELEM POLICJA U MNIE BYŁA / POJECHAŁEM NA KOMENDE WSZYSTKO
    > ZEZNAŁEM JAK BYŁ /WIEM ZE CHŁPAKOWI NIC NIE MA ALE ON JEST W
    > SZPITALU Z PODEJRZENIEM WSTRZASU MUZGU. MAŁO TEGO TO JESZCZE
    > NIE MIAŁEM OC . JESTEM NIE KARANY PRACUJE I MAM RODZINE CO
    > MI
    > GROZI ZONE MAM Z 2 STOPNIEM NIEPEŁNOSPRAWNOSCI JESTEM JEJ
> [...]

    IMHO Wszystko zależy od tego jaki będzie jego stan zdrowia. Z której strony
    Ci wskoczył?
    Za spowodowanie wypadku (ranni) i/lub nieudzielenie pomocy rannym grozi
    więzienie, jeśli byłeś nie karany - raczej w zawieszeniu. W tym najgorszym
    wariancie możesz mieć problemy z pracą, ale tylko jeśli wymaga ona
    niekaralności.
    Jeśli był na pasach, to łatwo będzie wykazać Twoją winę, bo zbliżając się
    powinieneś zachować szczególną ostrożność.
    W łagodniejszej wersji grzywna za wykroczenie. Za brak OC oczywiście kara
    pieniężna.