  • From: "Monia" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jazda bez prawka
    Date: Wed, 7 Aug 2002 13:55:06 +0200

    tylko poswiadczeniem ???
    nie sadze, jazda bez dokumentow nawet wytrawnemu kierowcy konczy sie niemilo
    jesli coe zlapia, jak udokumentujesz ze prawko posiadasz ?? Moj daleki
    znajomu przez takie wykroczenie przesiedzial 24 godziny i do tego jeszcze
    charakterny mandacik zaplacil. Jazda bez prawka to wykroczenie !!
    Skoro strwierdzasz ze po co ci w sumie prawko, to jak sadzisz po co ludziom
    ten papierek ?? To tak samo jakbys prowadzil motorowke bez uprawnien
    sternika, bo przeciez umiesz to robic. Policji nie interesuje to ze prawie
    papierek masz juz w reku, lepiej go miec niz ponosic przykre konsekwencje.