  • Data: 2003-11-15 20:25:43
    Temat: Re: jazda bez biletu1999-wezwanie do zaplaty 2003
    Od: "xmarcel" <x...@g...ble.ble.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Plonk lumpie

    nienazywaj mnie kanarze lumpem, bo wszyscy wiedza kim jest statystyczny
    kanar.
    ponizsze zdarzenie mialo miejsce chyba z 10 lat temu, gdy bylem jeszcze
    uczniem sredniej szkoly:
    bilet miesieczny(sieciowke) mialem w okladce obok legitymacji szkolnej
    jak byla kontrola to kanarowi pokazalem owe dokumenty, ale oczywiscie jakos
    niemogl ujzec biletu wiec wzial ja do reki, dlugo przygladal sie legitymacji
    i zapytal dlaczego mam prawo do darmowych przejazdow, wiec mu pokazalem
    palcem, ze obok legitymacji jest bilet.
    i jak ja mam mowic, ze kanar uzywa innych komorek, niz te z karta sim?