  • 11. Data: 2003-02-14 12:07:20
    Temat: Re: jazda bez biletu
    Od: "pietruszek" <e...@w...go2.pl>

    news:b2i8in$3ce$1@topaz.icpnet.pl...

    > Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > jazde
    > ? z
    >
    > Bzdura. Sąd grodzki zajmuje się np. jazdą bez zapiętych pasów jeśli
    > delikwent odmówi zapłacenia mandatu w wys. np. 20 zł.

    ale czy ta kara to mandat??
    ale sprawa chyba zajmuja sie Sady Grodzkie... serio.. moj znajomy nie placil
    kary na kolei
    i zajal sie tym sad grodzki ale bylo postepowanie upominawcze... jednak
    powodztwo sad odrzucil ;)

    w kazdym razie wiezienie za to nie grozi ;)

  • 12. Data: 2003-02-14 12:07:25
    Od: "pietruszek" <e...@w...go2.pl>

> [...]
    > istnieje i nic więcej nie są w stanie ustalić .Teraz mam pytanie co się
    dzieje
    > bo ja nie mieszkam tam gdzie jestem zameldowany na stałe i tam nawet nie
    ma kto
    > odebrać żadnego pisama ,co wobec tego może zrobić MPK, czy od razu
    skierują
    > sprawę do sądu a ja będę poszukiwany listem gończym. Druga sprawa to ja
    > niepracuję i nie mam żadnych dochodów jestem bezrobotny więc co może w
    takim
    > wypadku zasądzić sąd? Jakieś roboty publiczne ? skoro nie mam pieniędzy?

    Jakim listem?!!!
    To podlega pod Kodeks Cywilny jak juz to bedziesz musial zaplacic jak nie to
    przyjdzie komornikl
    jak nie masz zadnej wlasnosci to komornik sobie moze.... poczeka az bedziesz
    mial jakies dochody lub wlasnosc...

  • 13. Data: 2003-02-14 12:33:18
    Od: p...@p...onet.pl

    A czy jak dajmy na to przyjdzie komornik ,tam gdzie jestem zameldowany to może
    zabierać różne rzeczy pomimo że one nie są moją własnością a moich rodziców?

  • 14. Data: 2003-02-14 12:43:27
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : A czy jak dajmy na to przyjdzie komornik ,tam gdzie jestem zameldowany to
    może
    : zabierać różne rzeczy pomimo że one nie są moją własnością a moich
    rodziców?

    a czy jak pożyczę pieniądze od Twojego wujka, to mogę Ciebie pozwać o zwrot?

  • 15. Data: 2003-02-14 12:48:02
    Od: p...@p...onet.pl

    no tak ale u wujka nie jestem zameldowany.

  • 16. Data: 2003-02-14 12:53:07
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : no tak ale u wujka nie jestem zameldowany.

    nie ma przepisu, ze zameldowanie oznacza, że pod tym adresem są Twoje rzeczy
    :-)

  • 17. Data: 2003-02-14 13:14:55
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> wrote in message

> [...]
    Coś trzeba zrobić z tym zameldowaniem... :-)

    Depi.

  • 18. Data: 2003-02-14 14:49:58
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Leszek" <l...@p...fm> wrote in message

    > Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jesteś pewien?? Sprawdź uważnie w K.W.

    No jazda bez biletu tak. Pewnie chodzi Ci o art. 121? Szczerze mówiąc jest
    tak powikłany, że chyba raczej martwy. Jest to jakiś pseudo-kwalifikowany
    przypadek 'wyłudzenia' przewozu. Według mnie nie podpada pod to przewóz
    środkami komunikacji z powodów powyższych - wsiadając zawiera się umowę a
    niepłacąc nie spełniasz swego świadczenia. Dla mnie stricte cywil;na sprawa.
    Pomijam tu moją osobistą ocene tego aktu prawnego, kóry roi sie od
    komunistycznych, totalitarnych bredni.

    Depi.

  • 19. Data: 2003-02-14 15:14:08
    Temat: Odp: jazda bez biletu
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:7...@n...onet.pl...
    > A czy jak dajmy na to przyjdzie komornik ,tam gdzie jestem zameldowany to
    może
    > zabierać różne rzeczy pomimo że one nie są moją własnością a moich
    rodziców?

    może ...

    Sandra

  • 20. Data: 2003-02-14 16:11:41