  • Data: 2003-07-28 18:13:09
    Temat: Re: jazda bez biletu
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie używając siły fizycznej :)
    > Tak przynajmniej jest w Warszawie w regulaminie :)
    > Ciekawe jak to zrobi :)
    > drzwi zawsze mogę sobie otworzyć :)

    Bez zadnego problemu - najpierw musisz sie do tych drzwi dostac. Poza tym
    nie w kazdym wozie tak sie da....

    > A tak z innej beczki na jakiej podstawie prawnej Policja udostępnia moje
    > dane które jestem zobowiązany jej podać, osobom trzecim w tym kanarowi ?
    > Ktoś wie

    W tej sytuacji kontroler nie jest "osobą trzecią" - jest przedstawicielem
    przewoznika, na szkodę ktorego wyludziles uslugę przewozową. Jak policja
    zlapie bandytę, ktory Ci gwizdnąl portfel, to tez ujawnią Ci jego dane bo
    tez wowczas nie jestes osobą trzecią, lecz poszkodowanym

    kontroler KZK GOP Katowice
    nr 2000