  • Date: Sun, 05 Nov 2006 02:02:55 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jakie uprawnienia ma ochrona sklepu?
    <41omohp1f9mv$.1rw988ac95uvt$.dlg@40tude.net> <op.th8ft4pqa2iefb@sempron>
    <4...@n...lechistan.com> <op.tiatte1oa2iefb@sempron>
    <3...@n...lechistan.com> <op.tia2zmaza2iefb@sempron>
    <8...@n...lechistan.com> <op.tib19qowa2iefb@sempron>
    <h...@n...lechistan.com>
    <u...@n...lechistan.com>
    <454ce892$0$17947$f69f905@mamut2.aster.pl>

    AnyMouse wrote:

    > od jakiegoś czasu czytam ten wątek i zastanawiam się czemu tyle rabanu robi
    > się o nic.
    > Jeżeli klient nic nie ma to bez problemu powinien pokazać klecak (torbę) i
    > po sprawie.

    Jaaasne. To argument każdego małego naziolka: "niewinni nie mają się
    czego obawiać" (i tutaj lista, typu: nielegalne przeszukania, nielegalne
    podsłuchy, nielegalne zatrzymania). I potem pitolenie o "wyższych
    koniecznościach" oraz straszenie jakimś mitycznym lub celowo wywołanym
    zagrożeniem.

    Dlaczego "robi się raban"? Odpowiedź jest prosta: W IMĘ ZASAD!

    > Ochraniacz (ups ochroniarz) wykonuje swoją pracę i zapewniam was
    > ze nie siedzi tam z powodu, że lubi być "ważny".

    Heh.

    > Oni (ochroniarze) doskonale
    > zdają sobie sprawę z tego, że mają takie same uprawnienia jak każdy jeden

    ROTFL

    > cieć więc może lepiej nie walczyć z nimi tylko zastosować się do poleceń i
    > po kłopocie.

    Nie. Nie mam zamiaru stosować się do poleceń, do których nie muszę się
    stosować i nie uważam ich za słuszne.

    Nie po to ludzie oddawali życie w walce o podstawowe swobody
    obywatelskie, żebym je "dla świętego spokoju" oddawać.

    > Jeżeli ktoś ma coś na sumieniu to też nie powinien z nimi dyskutować tylko
    > brać nogi za pas i w długą :-)

    Ja nie mam nic na sumieniu i właśnie dlatego mogę sobie olać każdego
    ciecia, który chce obejrzeć sobie zawartość mojego plecaka, kieszeni czy
    bielizny. Oraz każdego trepa, któremu nie podoba się fotografowanie nie
    mających żadnej mocy prawnej tabliczek "zakaz fotografowania".