  • 1. Data: 2006-06-28 11:21:27
    Temat: jaki adres na zwolnieniu lekarskim
    Od: "salamandra" <s...@w...pl>

    obecnie przebywam na zwolnieniu lekarski , adres tymczasowy mam w innym
    miescie i tam pracuje, a swoj staly adres zameldowania w innym
    wojewodztwie... jaki powinien widniec adres na zwolnieniu lekarskim, staly
    czy tymczasowy?
    lekarka wypisala mi adres staly, a jesli ZUS bedzie chcial mnie skontrolowac
    to pod jakim adresem bedzie mnie szukal?

  • 2. Data: 2006-06-28 13:32:19
    Temat: Re: jaki adres na zwolnieniu lekarskim
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    salamandra wrote:
> [...]
    > miescie i tam pracuje, a swoj staly adres zameldowania w innym
    > wojewodztwie... jaki powinien widniec adres na zwolnieniu lekarskim, staly

    zwykle tam gdzie mieszkasz, ale to jest bez znaczenia, zwolnienie
    wystawia się osobie, a nie miesjscu zamieszkania.

    > lekarka wypisala mi adres staly, a jesli ZUS bedzie chcial mnie skontrolowac
    > to pod jakim adresem bedzie mnie szukal?

    a w czym masz problem
    to problem zusu gdzie cie znajdzie, zeby zobaczyć, że nie chorujesz.