  • Data: 2011-01-24 10:20:40
    Temat: Re: jak zwolnić pracownice w ciąży?
    Od: Tapatik <t...@b...spamu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jacek napisał:
    > Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> napisał w wiadomości
    a_firmy_nie_pozbawia_przyszlej_matki_prawa_do_zasilk
    u.html

    > żona by mnie powiesiła. 5 lat pracowała na swoją marke i renome, nie po
    > to zeby wszystko zmieniać dla 1 niedorobka. Chyba bedziemy musieli sie z
    > nią przemęczyć.

    Zakładasz optymistycznie, że ta osoba nie wykończy w tym czasie firmy.
    I wtedy problem się sam rozwiąże, bo nie będzie klientów i nie będzie
    firmy. Będą jedynie długi do spłacenia.
    Sam piszesz, że klienci zaczynają odchodzić.

    Niech żona firmę zamknie, a Ty otwórz nową i zatrudnij żonę na
    stanowisku dyrektora. Będzie to samo nazwisko, możecie wymyśleć podobną
    nazwę. Przy okazji możecie zmienić lokal na inny i zaprosić klientów na
    uroczyste otwarcie. Większość nawet nie zauważy zmiany właściciela.

    Posuń się przy tym korycie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik