    From: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak zwolnić pracownice w ciąży?
    Date: Sun, 23 Jan 2011 12:48:30 -0000

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ihac7l$t1m$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> napisał w wiadomości
    a_firmy_nie_pozbawia_przyszlej_matki_prawa_do_zasilk
    u.html

    > żona by mnie powiesiła. 5 lat pracowała na swoją marke i renome, nie po to
    > zeby wszystko zmieniać dla 1 niedorobka. Chyba bedziemy musieli sie z nią
    > przemęczyć.

    Ale klienci zauważą tylko chwilowe zamknięcie sklepu. Przecież nazwa nie
    jest zastrzeżnona i nowy sklep może mieć identyczna nazwę (zwłaszcza, że
    zgłasza się dzałalnosc gospodarczą pod imieniem i nazwiskiem, a nie nazwą).
    Zza kilka tygodni firma wróci jako formalnie nowa, ale faktycznie to będzie
    to samo.

    Pozdro Przemek