  • Data: 2011-01-21 17:08:21
    Temat: Re: jak zwolnić pracownice w ciąży?
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:ihbjkp$ari$1@news.dialog.net.pl...
    > Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał w wiadomości

    > To nieuprawnione i nieprawdziwe twierdzenie.
    > Tak bywa, ale tylko bywa.
    > Pracownik jest słabszą stroną stosunku pracy, często bez porównania
    > słabszą, szczególnie w realiach znacznego bezrobocia, dyskryminacji z
    > powodów wiekowych i innych.
    > Ale świadomośc prawna ludzi rośnie, choć bardzo powoli. Potrafią
    > skorzystać z mechanizmów demokratycznego państwa prawnego i czynią to
    > coraz częściej. Oby tak dalej, oby nieuczciwi pracodawcy lądowali w sądach
    > jako pozwani, przegrywali i płacili odszkodowania.
> [...]
    Jaką jest słabszą stroną?
    Drażni mnie Panstwo gdzie właściciel nie może zwolnić z byle powodu
    pracownika.
    Jeśli pracownik jest ach i ech to jesli chą go zwolnić to znaczy ze
    właściciele to dupy wołowe i szkoda by było pracownika
    a jeśli są mądrzy to nie beda zwalniać ekstra pracownika.
    Niech rynek to reguluje a nie prawo.
    Foti