  • Data: 2019-02-20 01:22:10
    Temat: Re: jak zostać doktorem prawa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-02-19, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > Prawo, to dość specyficzna dziedzina. O ile inżynier dobrze, by mógł
    > czerpać z obcojęzycznych publikacji, to taki prawnik karnista już może
    > niewiele znaleźć za granicą na temat polskiego prawa. Może stąd się

    Tyle, że w doktoracie niekoniecznie o to chodzi. Poza tym każda rozsądna
    praca naukowa wymaga perspektywy i porównania. Co to tam było, bo nie
    chce mi sie przewijac, jakies ciała kolegialne? No to wydawałoby się że
    powinno się to porównac i omówić dla innych systemów prawnych. Czy
    takie twory tam są, jakie sa róznice, a jeśli nie ma to dlaczego.

    > wzięło, że niekoniecznie musiały to być zagraniczne publikacje. Po za
    > tym w tym okresie w Polsce był popularny język rosyjski, którym być może
    > teraz niewygodnie się chwalić.

    To już prędzej.

    Po prawdzie myślę sobie, że jakby było cos nie tak z doktoratem JK to
    Wyborcza juz by to dawno wywlekła :)

    --
    Marcin