    From: "mecenas" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak znaleźć prawnika
    Date: Mon, 3 Nov 2008 10:21:44 +0100

    > A tak ogólnie: gdybyś planował sprawę w Pcimiu Dolnym, to jak zabrałbyś
    > się
    > do szukania adwokata na miejscu? Przyjmując że nie jesteś prawnikiem,
    > czyli nie ocenisz merytorycznie przygotowania adwokata rozmawiajac z nim,
    > rekomendacji z netu ani od znajomych tambylców też nie masz. Wiadomo, że z
    > polecenia też bywa różnie, ale jednak to wydatnie zwiększa szanse
    > znalezienia kogoś solidnego.
    > Zraziłem się poprzednim razem i nie chcę powtórki.

    Akurat jestem radcą prawnym i trudno mi odpowiedzieć na tak postawione
    pytanie.
    Jednym ze sposobów jest szukanie mecenasa po znajomych, krewnych. Czy
    trafisz na takiego jakiego szukasz to nie ma na to prostej recepty.
    Powinieneś wyjść z założenia, że wszyscy są solidni i porządni ale jak w
    każdym zawodzie są lepsi i gorsi.

    Powodzenia.
    Michał